Bulls Bushtail 27.5/12GO Biking

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
mitchellbrink81
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 18:43

Augustus 2014 deze MTB aangeschaft bij 12 GO Biking echter veel problemen met de fiets en nu ook slechte service bij 12GO Biking. De crank is volledig van mijn fiets afgevallen de bout was weg, voorwiel slaat vanaf het begin scheef bij remmen. Bij navraag importeur Bulls terugverwezen naar 12Go echter het ligt aan mij omdat ik de fiets nog geen 5mnd beurt heb laten geven echter problematiek is binnen de 5 mnd. Waarbij ook verteld werd door een mederwerker van de werkplaats dat als ik zo daar zo blijven fietsen het alleen maar erger zou worden Knap met 1 trapper :lol: Nu heeft mijn fiets een onderhoudsbeurt gehad en een nieuwe crank gekregen. Coulance ??? 35 euro betaald en een slechte onderhoudsbeurt waar niets van te zien is, wel nieuwe crank. Herkent iemand deze problemen met deze fiets en 12GO??
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Het is in het algemeen zo dat fietsen in een fabriek niet met heel veel aandacht in elkaar gezet worden. Het is nu wel wat beter dan vroeger, maar eigenlijk weet iedere dealer dat als hij de fiets uit een doos haalt, alle boutje nog even nagedraaid moeten worden. Dit voorkomt problemen tijdens de eerste ritten.

Maar in het begin zetten alle onderdelen zich nog even en is (nogmaals) natrekken gewoon vereist. Ik zei in de winkel altijd bij aflevering van een nieuwe fietsen dat ze alles goed in de gaten moesten houden en bij twijfel meteen terug komen en niet wachten op de eerste beurt.

In zoverre is het dus geen Bulls specifiek probleem en is de vraag of 12Go hier echt schuldig aan is. Misschien zijn zij inderdaad vergeten de crank na te trekken, kan gebeuren.

(maar netjes oplossen is dan de kunst!)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
mitchellbrink81
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 18:43

woensdag 11 februari einde vd dag gebeld door Joost van 12GO Biking met excuses. Er is mij gevraagd een mail te sturen met vermelding van alle punten en dan gaan we een afspraak maken en wordt mijn fiets helemaal nagelopen,tot zover klinkt dat wel hoopgevend.
wordt vervolgd...
Schorem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3943
Lid geworden op: ma 12 maart 2007, 13:16
Mijn mountainbike: Pantsman® 29-er
Contacteer:

Mail de fiets gelijk mee, dan hebben ze meteen de gelegenheid de fiets in orde te maken. :tong
Plaats reactie