Radserviceberlin voor je demper.

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zoesa
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 935
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 22:10
Mijn mountainbike: is altijd stuk
Contacteer:

Deze week mijn Scott nude 2 demper opgestuurd naar http://www.radserviceberlin.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zij doen ook de service van allerlei andere dempers en vorken zoals fox en Rockshox.
Hier een stukje in het duits dan wel van de site:

Wir verbauen bei diesem Service eigens entwickelte Tuning-Dichtungen und Trennkolben mit Quadring um die Performens, Dichtigkeit und Haltbarkeit zu verbessern. Wir geben auf alle Dichtungen und Montagen 6 Monate Garantie auf Funktion und Dichtigkeit. Da keine Dichtungen des Herstellers Fox verwendet werden übernimmt dieser Hersteller auch keine Garantieleistungen für diese Wartung.

Ik kreeg een prijsopgave van 99 euro voor mijn Scott nude 2 achterdemper excl.het terug sturen wat ongeveer 15 euro zal zijn.
Ik ben benieuwd hoe het afloopt, mail verkeer is allereerst positief.
Ik houd jullie op de hoogte.
Zorg altijd dat de paaltjes verder uit elkaar staan dan dat je stuur breed is.
Gebruikersavatar
zoesa
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 935
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 22:10
Mijn mountainbike: is altijd stuk
Contacteer:

Na vier weken nog geen onderdelen binnen voor mijn demper waarop ik ze verteld heb dat ik de demper terug wil hebben, nu is het ook een probleem om nieuwe onderdelen te krijgen voor mijn scott nude 2 demper maar zeg dan niet dat je hem kan servicen, zorg eerst dat je de onderdelen hebt zou ik zeggen.
Al met al 4 verloren weken zonder service.
Zorg altijd dat de paaltjes verder uit elkaar staan dan dat je stuur breed is.
scottpaul
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 14 november 2013, 12:08
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Pro

Mijn Nude 2 demper ong. 1 week kwijt geweest voor service via Fietsland Eersel. Incl. de-en montage kostte het me E129,-.
Dat is pas snel, wel opgestuurd naar Scott Benelux.
Plaats reactie