Probikeshop.net

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

KleinPalomino schreef:Ze gebruiken UPS inderdaad. Persoonlijk vind ik die pakketdienst beter dan DHL. Vooral de trackingsite van UPS is erg prettig om te gebruiken.
Dat was voor mij ook de reden om hier te bestellen. UPS regelt alles zeer netjes!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Wederom een prima levering en prima prijzen. Nadat ik een O'neal short hier voor veel minder zag dan bij Bike-Discount, heb ik er gewoon nog eentje besteld maar dan dus hier.
94Wouter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 15 oktober 2014, 22:11
Mijn mountainbike: On-One Codeine 29
Contacteer:

Scherpe prijs voor een mooi Santa Cruz 5010 alu frame in 't zwart! €1871,90 en nog beschikbaar in maat M en L. Helaas buiten mijn budget maar wellicht interessant voor een ander! :wink:

http://www.probikeshop.net/rahmen-santa ... 05196.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De Enige Echte
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 1 mei 2015, 09:26
Mijn mountainbike: KTM Phinx 2.93 fully 2014 + Scott scale comp. 29 custom

Goed bedrijf. Op vragen per e-mail reageren ze binnen een paar uur (overdag) en levering is best snel. Woensdagavond besteld en maandag binnen.

:-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Onlangs weer eens een bestelling geplaatst hier. Castelli kleding. L past mij prima maar voor het windvest was L toch te klein. Dus terugsturen. Op eigen kosten, geen punt, dat weet ik nu eenmaal vooraf.

Gekozen voor een zending zonder T&T want dat scheelt weer een paar euro. Eind mei terug gestuurd en na twee weken toch maar eens gebeld. Nog niets retour....gek want PostNL zegt dat het maar twee tot drie dagen duurt. Mevrouw aan de lijn zegt: wacht nog maar een paar dagen, het is zo druk dat het wel eens kan blijven liggen.

Zul je net zien, stuur je eens wat zonder T&T gaat het pakket verloren...

Maar niet getreurd, gisteren dan toch eindelijk mijn refund gekregen.

Moraal van dit verhaal: een refund bij deze shop neemt wat tijd in beslag.

Blijft verder wel een goede shop met soms erg fijne prijzen. Alleen het verzenden is wat duur.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Je kan er met Paypal betalen, dus als je dat gedaan had was het terugsturen gratis geweest: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns" onclick="window.open(this.href);return false;
Werkt erg goed!
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Inderdaad....Paypal werkt verrektes handig :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Goede tip!! DAnk
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Even een bump voor deze webshop. Recent een goede ervaring ermee gehad. Deze staat normaal niet op mijn shortlist als ik fietsgerelateerd spul bestel, maar bij die waar ik anders bestel was het niet in voorraad of veel duurder dus de gok maar gewaagd. Ik ga ze vanaf nu meer meenemen in mijn vergelijkingen want ik zie dat ze best nog veel scherpe aanbiedingen hebben.
Plaats reactie