Carbon fatbike bij Superfietsen.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
superfietsen.nl
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 3 december 2014, 13:25

Ja hier ben ik weer superfietsen
het klopt dat wij superstoel hadden dat hadden we maar liefs drie jaar dat daar fouten ontstaan is logisch. wij hebben in die tijd honderden stoelen verkocht en ik werkte niet alleen dus er ging wel eens iets mis.
het mindere van dit soort meldingen is als er iets fout gaat er daarna nooit een melding komt van het is opgelost, maar goed in de tijd dat ik dit schreef gezien jullie commentaar heb ik navraag gedaan en blijkt dat ik verkeerde specs had van de fabriek ik heb de specs aangepast op de webshop.
Ik hoop dan ook op jullie begrip en weet inderdaad we zijn er net. en dit soort forums kunnen alleen maar tot dit soort oplossingen zorgen
Dank hiervoor.
Hebben jullie nog vragen ben ik best bereidt deze hier te beantwoorden

Met vriendelijke groet,
Albert
PS als ik zou weten hoe ik hier de foto kon neerzetten dan zou ik het zeker doen.
pronkrug
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 21:14
Mijn mountainbike: Merida ninety-six rc XT
Contacteer:

dusss,

nu moet de titel ook aangepast worden, klein voutje carbon word alu
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

superfietsen.nl schreef:Ja hier ben ik weer superfietsen
het klopt dat wij superstoel hadden dat hadden we maar liefs drie jaar dat daar fouten ontstaan is logisch. wij hebben in die tijd honderden stoelen verkocht en ik werkte niet alleen dus er ging wel eens iets mis.
het mindere van dit soort meldingen is als er iets fout gaat er daarna nooit een melding komt van het is opgelost, maar goed in de tijd dat ik dit schreef gezien jullie commentaar heb ik navraag gedaan en blijkt dat ik verkeerde specs had van de fabriek ik heb de specs aangepast op de webshop.
Ik hoop dan ook op jullie begrip en weet inderdaad we zijn er net. en dit soort forums kunnen alleen maar tot dit soort oplossingen zorgen
Dank hiervoor.
Hebben jullie nog vragen ben ik best bereidt deze hier te beantwoorden

Met vriendelijke groet,
Albert
PS als ik zou weten hoe ik hier de foto kon neerzetten dan zou ik het zeker doen.
Link van je foto (kies foto, rechtermuis knop, open in nieuw tabblad, kopieer url en plaats deze tussen deze tags in een bericht in dit topic
[img]jouw_link_eindigend_met_jpeg[/img]

Snap trouwens niet waarom vooruit betalen een pre is.
Even wachten tot januari en dan kan een geinteresseerde gewoon de voorraad komen begluren lijkt mij.
Of betreft het een chinees no name frame wat pas besteld word na nadat een klant er 1 koopt en dan 1 a 2 maanden op een cruise gaat richting Holandia?
Laatst gewijzigd door hansdegebruiker op wo 3 december 2014, 20:24, 3 keer totaal gewijzigd.
polderman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 22:29
Mijn mountainbike: Giant XTC

Hoe dan ook. Ik blijf het vaag vinden,ondanks alle goede bedoelingen . :-?
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Sorry, maar ik zal hier nog geen schroefje bestellen gezien alle info hierboven. En dat vooruit betalen een pre is voor een fiets met een verkeerd plaatje vind ik al helemaal een lachertje.

No offens... maar gezien de VELE goeie web shops maakt deze shop een wel hele valse start....
plusvijftig
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 27 september 2010, 19:27

Beste superfietsen.nl of Albert of Jonker of WCG Schut of Alma of Wilma of Albertdehosson uit Laren en omstreken,

Laat eens weten wie je echt bent en vertel eens of je die mensen al hebt terugbetaald voor stoelen die je niet geleverd hebt. Superstoel.nl

Of liegen deze mensen ook?

Je schrijft: "heb ik navraag gedaan en blijkt dat ik verkeerde specs had van de fabriek ik heb de specs aangepast op de webshop."

De fabrikant van 'jouw' specs is;
http://www.figmo.com.tw/products/produc ... php?id=363" onclick="window.open(this.href);return false;
Die leveren helemaal geen Fatbike met een alu frame, het lijkt er op dat je lekker hebt zitten knippen en plakken.
Ik geloof niet dat jij een Fatbike gaat leveren met SRAM X9 negen groep!

Ik wil je aan het volgende helpen herinneren;
http://uitspraken.rechtspraak.nl/inzien ... 012:BY5183" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet alleen mensen houden niet van nepperij ook bedrijven vinden dat niet leuk.

Gelukkig houden de meeste mensen van 'Boter bij de vis', maar jij lijkt misbruik te willen maken van die paar die in goed vertrouwen ongezien iets bij je kopen.

Hou er mee op of laat hier en nu zien welke fiets je werkelijk probeert te verkopen.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Dit is gewoon iemand die geen verstand heeft van fietsen maar een slaatje probeert te slaan uit de Fatbike "rage" die hij denkt dat die er is omdat hij denkt dat hij wat nieuws gevonden heeft waar hij denkt dat heel veel mensen er een van willen.
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... fnDZ_uKsmQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk maar naar zijn tekst: 'Dit wordt de fietssensatie van 2015.'

Dat heeft hij met sex artikelen geprobeerd, met stoelen en zal het met meerdere spullen proberen.
Hij zal vast wel leveren, maar een stoel of een vibrator is toch heel wat anders dan een fatbike.
Maar als je het met vibrators en stoelen al niet red, gaat hij het met fatbike's uit china helemaal niet redden...vezelf.

Hij heeft zich zwaar verkeken op het feit dat er teveel fietsers met heel veel verstand van fietsen en alles uitpluizen op de web, zijn.

En op facebook claimed hij op 2 december er al 3 afgeleverd te hebben??
https://www.facebook.com/superfietsen.nl?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze zijn toch pas in January leverbaar?
plusvijftig
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 27 september 2010, 19:27

En op facebook claimed hij op 2 december er al 3 afgeleverd te hebben??
https://www.facebook.com/superfietsen.nl?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

:-q Ze worden ook steeds mooier die Fakebikes :-q
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Die bikes komen helemaal uit Livermore nabij San Francisco.
Gaaf I love San Francisco ik ga er ook 1 bestellen.
Ongelooflijk wat een waanzinnig mooie machine krijg je voor dat geld.
Afbeelding
beter dan wat op de site staat
Afbeelding
Zie binnenkort mijn SYS mensen ik ga effe een aanbetaling doen want dat is deze mooie bike, bij nader inzien, wel waard.
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Hallo Albert.

Op je site staat in 2 maten 15 en 19 inch.
Op de site van de framebouwer staat 1 maat namelijk 17 inch.
Misschien even aanpassen en dan ook die Zeppelin erbij zetten.
Die gaat toch ook voor 500?
Wanneer kan ik die bestellen?
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ik vind die Edge wel mooi hoor..
Gebruikersavatar
DuReal
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 909
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 18:51

Krijg je bij die Zeppelin ook die fles wijn die in de bidonhouder zit erbij voor 500,-? :winkie:
Gebruikersavatar
Dunc@n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: di 10 september 2013, 09:09
Mijn mountainbike: GT Sensor Expert; Koga Beachracer; Giant Defy

DuReal schreef:Krijg je bij die Zeppelin ook die fles wijn die in de bidonhouder zit erbij voor 500,-? :winkie:
Nee, dat is het CO2 patroon om de enorme bande mee op te pompen!
Serieuze Wielerliefhebber zonder Ambitie
plusvijftig
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 27 september 2010, 19:27

Mag ik jullie adviseren en nog twee dagen te wachten met bestellen!
Het gerucht gaat dat de aanbieding dan nog mooier wordt.

Afbeelding

Geduld!!
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Dus op terug te komen op je vraag: Ja....to good to be tru
Plaats reactie