Tot vannacht heeft Superstarcomponents.co.uk 25% op alle producten.
Code: BLACK25.
Heb net een NW chainring 32t (voor de mudbike) besteld (incl. verzenden 24 pond = ongeveer €31,20)
Blackfriday (25% korting) Superstarcomponents.co.uk
Thanks voor de tip. Goede reden om dat toch eindelijk maar eens een wide narrow blad te bestellen en mn xc'er 1x9 te maken.
Nu ik die vorige post over remblokken lees, realiseer ik me dat ik die ook wel had kunnen bestellen...
Nu ik die vorige post over remblokken lees, realiseer ik me dat ik die ook wel had kunnen bestellen...
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 6000
- Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
- Mijn mountainbike: is onderweg
het was afgelopen vrijdag
Overigens heeft deze toko een belabberde klantenservice. Bestelling na 2 weken nog niet gearriveerd. Moest ik nog 3 weken extra wachten in het geval het alsnog binnen zou komen! Pas daarna hebben ze de boel opnieuw opgestuurd...
ze doen volgens mij nu elke dag een aanbieding, vandaag de narrow wide bladen voor 15pond.
https://www.facebook.com/SuperstarComponents" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/SuperstarComponents" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah, fuck! Die heb ik dus met die 25% korting gehaald, maar dit is goedkoper!sik schreef:ze doen volgens mij nu elke dag een aanbieding, vandaag de narrow wide bladen voor 15pond.
https://www.facebook.com/SuperstarComponents" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bowiex
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 3681
- Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
- Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
- Contacteer:
N&W 32 front en direct mount cover besteld.
Kom ik tot de conclusie dat er een bug in het systeem zit. Mailtje gestuurd met "brutale mensen hebben de halve wereld" mentaliteit en voila!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good afternoon Superstar components.
It seems that I might have found a bug during the check out of my order.
I have 2 saved addresses in the Netherlands 1 for billing and 1 for shipping.
During the check out of my order the country changes from the Netherlands to the Netherlands Antilles after pressing the select address button for billing address. The same happens after ticking the box for "Use different address for shipping?" and I press the select button for my shipping address. I get notified by the message that you do not deliver in that country.
Offcourse I changed the countries manually back to the Netherlands. But I can imagine that potential business may walk away after seeing the message.
If I may be so free to ask for a small "reward" for the bug find. I would really appreciate to have some promotional wall display or sticker (i.e. the ones that normally end up in shops) that would be a nice add-up for my workshop at home.
If you will be so kind you can send it along with my order no. xxxxxx.
Looking forward to my order!
Keep up the good work.
Best regards.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het antwoord van Superstar:
Hi Rob,
Thank you for your email.
We are sorry for the bug you have identified in the address information stage of the order process, thank you for drawing our attention to this. We believe this has caused a problem for at least one other customer already, we will attempt to have this rectified as soon as possible. Unfortunately we don't have any large scale stickers or posters but there will be some of the smaller ones in with your order.
Thanks again for your help and happy riding!
Yours
The Superstar Team
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnen 1 dag is mijn order verstuurd voorzien van wat stickers.
Helaas geen grote, maar een gegeven sticker moet je niet aan de schutvel kant bekijken.
Tot dusver dus niets als lof voor deze gasten.
Kom ik tot de conclusie dat er een bug in het systeem zit. Mailtje gestuurd met "brutale mensen hebben de halve wereld" mentaliteit en voila!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good afternoon Superstar components.
It seems that I might have found a bug during the check out of my order.
I have 2 saved addresses in the Netherlands 1 for billing and 1 for shipping.
During the check out of my order the country changes from the Netherlands to the Netherlands Antilles after pressing the select address button for billing address. The same happens after ticking the box for "Use different address for shipping?" and I press the select button for my shipping address. I get notified by the message that you do not deliver in that country.
Offcourse I changed the countries manually back to the Netherlands. But I can imagine that potential business may walk away after seeing the message.
If I may be so free to ask for a small "reward" for the bug find. I would really appreciate to have some promotional wall display or sticker (i.e. the ones that normally end up in shops) that would be a nice add-up for my workshop at home.
If you will be so kind you can send it along with my order no. xxxxxx.
Looking forward to my order!
Keep up the good work.
Best regards.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het antwoord van Superstar:
Hi Rob,
Thank you for your email.
We are sorry for the bug you have identified in the address information stage of the order process, thank you for drawing our attention to this. We believe this has caused a problem for at least one other customer already, we will attempt to have this rectified as soon as possible. Unfortunately we don't have any large scale stickers or posters but there will be some of the smaller ones in with your order.
Thanks again for your help and happy riding!
Yours
The Superstar Team
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnen 1 dag is mijn order verstuurd voorzien van wat stickers.
Helaas geen grote, maar een gegeven sticker moet je niet aan de schutvel kant bekijken.
Tot dusver dus niets als lof voor deze gasten.
- Retep87
- Pro Biker
- Berichten: 1168
- Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
- Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred
25% korting op alles in de 'controls' afdeling; sturen, zadelpennen, stuurpennen, enz...
http://www.superstarcomponents.com/en/s ... -controls/" onclick="window.open(this.href);return false;
gebruik de code CONTROL25
Zojuist één en ander besteld
http://www.superstarcomponents.com/en/s ... -controls/" onclick="window.open(this.href);return false;
gebruik de code CONTROL25
Zojuist één en ander besteld