mtb en race onderdelen veiling

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

opzoek naar leuke nieuwe bike of onderdelen voor een koopje??

http://www.proveiling.nl/2697/Veiling-v ... Group.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Ik zie in de verte een slotje aankomen. Tenzij dit allemaal jouw spullen zijn (wat me heel sterk lijkt)
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

slapbandje schreef:Ik zie in de verte een slotje aankomen. Tenzij dit allemaal jouw spullen zijn (wat me heel sterk lijkt)
Hoezo? Je mag anderen toch tippen voor koopjes? Misschien dat het op de verkeerde plek staat, maar verder?
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: wo 1 januari 2014, 11:56
Mijn mountainbike: is smerig...

:-q meteen de link maar ff opgeslagen.. :wink:
beter scheef erin dan recht ernaast
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Zoals gebruikelijk bij veilingen ook hier voor de onderdelen minimumprijzen die 3/4 van de nieuwprijs zijn. niet echt interessant.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Old 'n' Rusty schreef:
slapbandje schreef:Ik zie in de verte een slotje aankomen. Tenzij dit allemaal jouw spullen zijn (wat me heel sterk lijkt)
Hoezo? Je mag anderen toch tippen voor koopjes? Misschien dat het op de verkeerde plek staat, maar verder?
Juist. Om die reden dus verplaatst en niet gesloten (daar hebben we die meldfunctie óók voor, namelijk...)
zeroground schreef:Zoals gebruikelijk bij veilingen ook hier voor de onderdelen minimumprijzen die 3/4 van de nieuwprijs zijn. niet echt interessant.
En vergeet ook niet dat er ook nog BTW en veilingkosten overheen komen. Ik ben allang afgehaakt, jan en alleman weet die veilingen inmiddels te vinden (niks mis mee overigens, en de veilingsites doen er ook hun best voor) en de meeste draaien uit op paniekbieden en uiteindelijk vrijwel net zoveel af moeten tikken (en regelmatig zelfs meer) als het artikel in de winkel had gekost - zonder recht op garantie of een winkel waar je met problemen nog eens naar terug kunt.

Wat ik maar wil zeggen: laat je niet gek maken en stop tijdig met bieden.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Plaats reactie