co2 patronen

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacobsentertainment
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 11:16
Mijn mountainbike: Cannondale, Scalpel, FSI, Scalpel HT.
Contacteer:

Wellicht een tip voor de gene die vaak de co2 patronen koopt.
eBay.de
terug gerekend kosten ze €0,54 p/st en das nie duur :-q
Make it idiot proof and someone will make a better idiot........... I don't necessarily agree with everything I say.
Beemer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1589
Lid geworden op: za 14 november 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei Supreme, Kona Raijin, Ghost AMR Lector 9500

Verstuurd niet naar Nederland en als hij dat wel zou doen is door het gewicht het voordeel we weg.

Overigens 16gram heb je niks aan met een beetje MTB band, 25 gram is toch wel het minimale
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Denk dat de meeste nog gewoon 16gr gebruiken hoor. Ik in ieder geval wel. Prijsverschil met 25gr is me te gortig. Ik koop mijn patronen bij Salden opzich ook niet zo heel duur.
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Ik gebruik ook niets anders dan 16 gram. Kan er prima mijn band naar mijn gewenste druk brengen.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Gebruikersavatar
jacobsentertainment
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 11:16
Mijn mountainbike: Cannondale, Scalpel, FSI, Scalpel HT.
Contacteer:

Ik had er zelf niet op gelet dat ze alleen in DE versturen. Als er voldoende animo is kan ik eventueel wel een grote hoeveelheid regelen en in Nederland door verzenden. 26,99 + 6,95 = 33,94 / 50 = 0,68 ct/st. Nog steeds niet duur.
Voor mensen die in mijn omgeving (Emmen) wonen kan het eventueel zelfs wel afgehaald worden.

Ik heb aan 1, 16gram patroon voldoende om een 26" 2.2 band keihard te krijgen. wellicht dat een 29" 2.4 een "24" gram patroon nodig heeft. Ik heb eens rond gekeken naar de gemiddelde prijzen en die liggen allemaal rond de €1,80 tot € 3,60 en ik heb alleen maar naar 16 gram patronen gekeken/gezocht. Ik zou voor het prijs verschil lekker drie patronen van 16gram mee nemen :wink: en ik geloof niet echt dat de CO2 van een ander merk beter van kwaliteit is dan een goedkope.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot........... I don't necessarily agree with everything I say.
Plaats reactie