cycleplanet.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Scale60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 16:18
Mijn mountainbike: On*One 456EVO2 :)

Voor wie een setje Saint pd-MX80 pedalen zoekt voor een zeer aantrekkelijke prijs, check
http://cycleplanet.nl/nl/mtb-pedalen/46 ... -mx80.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel snel zijn er zijn maar 4 sets beschikbaar :winkie:
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Vorige week een setje Sram XX remmen ( 199 euro ) besteld en binnen een paar dagen thuis. :-q :-q
Om toch even te klagen , op de site stond dat de remleiding van de achterrem 200 cm zou zijn ,deze bleek in werkelijkheid 150 cm.
Laat ik nu net deze 150 cm leiding nodig te hebben voor mijn fiets, dat is dan weer mooi geluk hebben anders was het inkorten geweest.

Cycleplanet.nl is trouwens een onderdeel van de Goossens groep, over het algemeen worden er spullen verkocht die op nieuwe fietsen zaten, dus de kans bestaat dat het wel gemonteerd is geweest maar nog niet gebruikt.
Zo kwamen mijn XX remmen nieuw en goed ingepakt bij mij aan ,alleen niet in de originele verpakking.
De prijzen zijn gewoon top en dat is ook de serves.
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Bedankt voor de tip! Vandaag een nieuwe zilveren xt 785 38-26 crank gekocht voor 99,95 euro vanwege een kleine optische beschadiging. Mooie deal!
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1397
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Voor wat het waard is: ook hier goede ervaring. Shimano A01S 'resin' remblokken voor €8,75 per twee stuks inclusief veer. In drie dagen ontvangen: alles origineel Shimano. Ik houd erg van de LBS maar er zijn grenzen.
Plaats reactie