Markplaats verkoper: HeuvelBikeParts / Stefan

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.

Moderator: Bas

MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

do 8 juni 2017, 07:13

Dat was voor mij ook de reden om elders te shoppen ;)
Op zoek naar een clinic omgeving Zuid Holland?
meermountainbike.nl
MEER Mountainbike. Clinics, tochten, begeleiding en MEER!
MEER Mountainbike op YouTube

Blogje
SYS: Commencal V4 + Commencal LTHT
K00li79
All rounder
All rounder

zo 11 juni 2017, 17:52

Alleen maar goede ervaringen met deze verkoper op marktplaats. Altijd netjes en snel geleverd!
Don't study me…
-
You won't graduate…
philippevk
Extreme Biker
Extreme Biker

do 15 juni 2017, 14:28

Ik vind alleen de prijzen redelijk dicht bij die van de webshops liggen die wel service en garantie geven. Soms zijn de onderdelen zelfs duurder dan waarvoor ze op dat moment nieuw te krijgen zijn.
scottpaul
All rounder
All rounder

zo 23 juli 2017, 17:30

Heb gisteren bij hem een overjarig gloednieuw Cervelo S2 frame uit 2014 opgehaald voor een mooie prijs.
Had nog wat kunnen afdingen en is geleverd zoals afgesproken.
Zeer tevreden dus!
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 25 juli 2017, 13:27

Het is al een half jaar geleden maar heb bij hem een 11-speed X01 derailleur + shifter gekocht.
Idd helemaal nieuw met de beschermfolie er nog op.

Samen toch 70 Euro goedkoper dan in de webshop en zijn nou niet de onderdelen welke bekend staan als garantiegevoelige producten.
Schade door een crash is vele malen groter dus dan is zonder garantie kopen een weloverwogen keuze geweest :winkie:
linksmetfietsen
Mtb fanaat
Mtb fanaat

di 25 juli 2017, 18:54

hier ook fijne zaken met hem gedaan
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

di 25 juli 2017, 20:03

Oystein schreef:Het is al een half jaar geleden maar heb bij hem een 11-speed X01 derailleur + shifter gekocht.
Idd helemaal nieuw met de beschermfolie er nog op.

Samen toch 70 Euro goedkoper dan in de webshop en zijn nou niet de onderdelen welke bekend staan als garantiegevoelige producten.
Schade door een crash is vele malen groter dus dan is zonder garantie kopen een weloverwogen keuze geweest :winkie:
Dat is +/- de btw, en dat vind ik net aan te weinig om geen garantie of coulance te krijgen, maar ook simpel weg omruilen, krijgen wij in Nederland 8 dagen de tijd voor, dus wanneer ik iets koop zonder dit alles, dan wil ik het ook afkopen, en niet alleen minus de btw......tenslotte moet het risico verdeeld worden vind ik, en dat zie je amper dus hier ook online en soms leuke lbs aanbiedingen :-D :wink:
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 25 juli 2017, 22:36

Ik heb voor mijn zelf opgebouwde fiets zo veel mogelijk (nieuwe) delen via Marktplaats gekocht.
Heb zo bij elkaar toch ca. 400 Euro bespaard dus ook al gaat er wat kapot is het nog steeds de moeite waard geweest :-D
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

wo 26 juli 2017, 07:48

Zie dat er nog een topic is over dezelfde verkoper.....
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 2&t=117659" onclick="window.open(this.href);return false;
beter scheef erin dan recht ernaast
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker

di 1 augustus 2017, 16:51

Wat betreft die garantie. Hij heeft gewoon een bedrijf dus is hij aan te merken als professionele verkoper. Hij kan zich er dan ook niet op beroepen dat hij geen garantie dient te geven. Maar dat is natuurlijk theorie. Maar net hoeveel tijd je eraan wil spenderen om dan je recht te halen.

Zelf ook al diverse dingen bij hem gekocht waar ik nog geen garantie over heb hoeven te claimen ;)
Pedal damn it!!
Plaats reactie