HD wifi actioncam Kruidvat vanaf 4-3-14 € 60,00

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Kevin82
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 5 augustus 2012, 15:33

Ik zou er ook eentje willen bestellen maar ze verzenden niet naar België... In het kruidvat in België verkopen ze deze blijkbaar niet, logisch...
Erik1990
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: do 10 juli 2008, 14:34

Heb hem nu zelf ook een tijdje en afgelopen weekend tijdens de MH2D echt goed kunnen testen. Zonder de waterdichte case is het beeld heel goed vooral bij veel licht. Het geluid is dan ook eens stuk beter omdat dit niet wordt tegen gehouden door de behuizing. Ben er dus zeer over te spreken, maar beelden zeggen altijd meer dan woorden. Opname is tijdens een snelle afdaling 50+ km per uur naar benende. Beeld ziet er goed uit door youtube iets minder uit als in werkelijkheid maar dat is hier al vaker gezegd.

Als het echt moet heb je zo je been opengereten!
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Bij mij is tijdens de MH2D het tweede bevestigingsbeugeltje gesneuveld. Het plastic is door het vele trillen gewoon afgebroken. Ook tripje naar Italie was teveel voor zo'n steuntje.
Beide keren in een snelle afdaling dus op het moment dat ik hem zag vliegen vol in de remmen. In italie was ie bijna het ravijn in gerold, in Limburg lag ie net naast het pad....

Door fietsmaat maar een mooie klem laten maken van stevig aluminium of rvs.
Beeld is voor mij voldoende goed. Ook canyoning avontuur in Frankrijk (van 9m ter naar beneden springen) heeft ie overleefd met fraaie beelden. Helaas zijn de foto's niet van denderende kwaliteit.
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Erik1990
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: do 10 juli 2008, 14:34

Zelf gebruik ik ook niet de lompe fietssteun die erbij zat. Heb gewoon op internet een klein steuntje gekocht met go pro bevestiging, weet niet of deze steviger is maar geeft in ieder geval fijner beeld als de standaard steun. Gelukkig kan de camera tegen een stootje! verder heb ik tijdens de MH2D veel mensen zien rijden met deze camera.
Als het echt moet heb je zo je been opengereten!
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Erik1990 schreef:Heb hem nu zelf ook een tijdje en afgelopen weekend tijdens de MH2D echt goed kunnen testen. Zonder de waterdichte case is het beeld heel goed vooral bij veel licht. Het geluid is dan ook eens stuk beter omdat dit niet wordt tegen gehouden door de behuizing. Ben er dus zeer over te spreken, maar beelden zeggen altijd meer dan woorden. Opname is tijdens een snelle afdaling 50+ km per uur naar benende. Beeld ziet er goed uit door youtube iets minder uit als in werkelijkheid maar dat is hier al vaker gezegd.

Mooi beeld hoor! En dat voor weinig.... :winkie: :winkie:
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

mijn eerste filmpje met de Denver is gemaakt en ik ben aangenaam verrast wat het resultaat betreft :-q .
Ik heb het filmpje op mijn pinbike account geplaatst en de kwaliteit blijft tegenover het originele bestand opvallend goed ( max. 4 mb).
Weet er iemand of de Gopro chestmount werkt met de Denver cam?

grt,
bip bip2
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

bip bip2 schreef:mijn eerste filmpje met de Denver is gemaakt en ik ben aangenaam verrast wat het resultaat betreft :-q .
Ik heb het filmpje op mijn pinbike account geplaatst en de kwaliteit blijft tegenover het originele bestand opvallend goed ( max. 4 mb).
Weet er iemand of de Gopro chestmount werkt met de Denver cam?

grt,
bip bip2
Ja de chestmount werkt maar wel een koppelstukje ertussen omdat je anders te laag komt met filmen
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

EL Maroq schreef:
bip bip2 schreef:mijn eerste filmpje met de Denver is gemaakt en ik ben aangenaam verrast wat het resultaat betreft :-q .
Ik heb het filmpje op mijn pinbike account geplaatst en de kwaliteit blijft tegenover het originele bestand opvallend goed ( max. 4 mb).
Weet er iemand of de Gopro chestmount werkt met de Denver cam?

grt,
bip bip2
Ja de chestmount werkt maar wel een koppelstukje ertussen omdat je anders te laag komt met filmen
Heb een chestmount bij AlieXpress gekocht voor 9 euro! Rij er al een half jaar mee in het bos en meerdere toertochten.
Hij zit perfect, blijft heel dus goed genoeg voor mij :-q
triple nickel
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: di 26 februari 2008, 23:22
Mijn mountainbike: Cube Reaction 2008

Hoe lang gaat de batterij mee??? Bij go pro maar een uurtje, en dat is eigenlijk wel kort..
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

triple nickel schreef:Hoe lang gaat de batterij mee??? Bij go pro maar een uurtje, en dat is eigenlijk wel kort..
Ik kan er anderhalf uur mee filmen. Op zich niet slecht vind ik, natuurlijk heb ik liever dat ie 3 uur filmt maar helaas. Ik kan er genoeg mee filmen, en met de wetenschap dat ie ongeveer anderhalf uur filmt, verdeel ik het filmen over de totale route.... :-q
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

wel spijtig dat de remote enkel kan dienen om de cam uit te schakelen. Ik had gehoopt om via de remote de saaiere stukken over te slaan. Helaas...

grt,
bip bip2
Niels1990
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 februari 2015, 21:20

Heb een chestmount bij AlieXpress gekocht voor 9 euro! Rij er al een half jaar mee in het bos en meerdere toertochten.
Hij zit perfect, blijft heel dus goed genoeg voor mij :-q
Zou jij misschien aankunnen geven welke dit is? Ik heb ook de Denver van de Kruidvat. Heb bij DX een harnas besteld maar hij past dus net niet. Hoop dat jij mij verder kan helpen.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

http://nl.aliexpress.com/item/B-Model-A ... 90160.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ik heb deze harnas gekocht voor mijn Denver cam. En hij past perfect :-q
Niels1990
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 februari 2015, 21:20

Hmm, niet leverbaar voor Nederland en hij ziet er identiek uit als die van mij.
Waarom past de mijne er dan niet op vraag ik mij af?

Ik heb dus deze en het middenstukje is dus net te dik waardoor hij niet past:

http://www.dx.com/p/toz-b-model-adjusta ... OpUFPmG-So" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb jij enig idee welke ik nog meer zou kunnen bestellen hiervoor?
Zit heel het internet af te struinen, ook voor die J-hook of J-plug maar die kan ik alleen vinden welke dus niet past.
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Iemand hier tip voor?

ik heb 2e hands de Denver AC-5000W action cam gekocht, de o-zo-bekende WiFi cam van de Kruidvat.
Veel goede reviews over gelezen huppelepup maar ik krijg hem echt niet aan.

Of ik doe iets fouts, of dat ding werkt niet goed.

Als ik hem aansluit op de PC blijft ie op PCU staan waaruit ik via de handleiding begrijp dat ie niet opgeladen wordt. Nu via powercube USB ingeplugd en daar staat het batterij logo met een streep door, volgens de handleiding is dat deze vol is? En er staat CAR. Als ik de WiFi knop indruk gebeurt er niks en als ik de knop bovenop indruk piept ie voor een langere tijd maar veranderd er niks. Zodra ik hem van de stroom afhaal, valt ie uit en wilt ie ook niet aan. Aan de stroom kan ik hem wel ON/OFF doen.


Edit:
In de handleiding staat ook dat deze een blauw lampje moet geven als de camera aan het opladen is, maar dat doet deze niet.

Edit2: er zit nog geen SD kaartje in, maar hij zal toch ook wel zonder kunnen opladen?
Plaats reactie