HD wifi actioncam Kruidvat vanaf 4-3-14 € 60,00

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

2-dirty schreef:
erwin.burgers schreef:Tuurlijk zit er kwaliteitsverschil in een gopro en mijn cam.
Zondag een filmpje maken tijdens mijn wekelijkse rondjes in Noordwijk. Licht, schaduw, tegenlicht en veel gehobbel.... benieuwd hoe hij zich houdt.
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten! Staan ze al online? :D

Yep, op mn pinkbike site staan wat probeersels.
Het Garda filmpje van de trip van vorige week laat nog ff op zich wachten.... 30 gig aan materiaal :~

minpuntje aan de cam is de bevestigings beugel. op het stuur trilt ie teveel. kunststof is daarvoor echt te slap.
in de laatste afdaling zag ik de cam ineens angstig dicht naar een afgrond rollen. gelukkig lag ie op tijd stil, onbeschadigd. behalve de beugel, de was gebroken
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Creative Explorer
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 28 april 2014, 19:50
Mijn mountainbike: '15 Cube LTD SL
Contacteer:

Voor wie hem toch wil hebben; de Makro heeft 'm voor 72,90 liggen.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

t-8one schreef:Vorige maand toevallig iets vergelijkends bij de Action gekocht, maar dan 720 ipv 1080. Nog niet heel veel mee kunnen testen, maar op zich zagen de eerste opnamen er best redelijk uit.

Tip, bij DX kun je een harnas bestellen zodat je de camera op je borst kunt dragen: http://dx.com/p/toz-a-model-adjustable- ... xXj7eN5OKw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ga deze chest mount vanavond meer eens bestellen :-q
Thanks voor de link :-q
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

een chestmount is inderdaad wel handig.
zo'n cam, in ieder geval in het waterdichte kastje, is op je helm toch best zwaar.
resulteerde bij mij in een voor mijn ogen zakkende helm...

en bij helmbeelden mist vaak ook het stukje frame of handen/armen waardoor het beeld wat beter tot zijn recht komt. in ieder geval lijkt dan alles sneller te gaan dan vanaf je hoofd gefilmd.
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

erwin.burgers schreef:een chestmount is inderdaad wel handig.
zo'n cam, in ieder geval in het waterdichte kastje, is op je helm toch best zwaar.
resulteerde bij mij in een voor mijn ogen zakkende helm...

en bij helmbeelden mist vaak ook het stukje frame of handen/armen waardoor het beeld wat beter tot zijn recht komt. in ieder geval lijkt dan alles sneller te gaan dan vanaf je hoofd gefilmd.
Ik heb ook gefilmd vanaf mijn helm met zo´n "Invivio" action cam van de Aldi. Deze is een stuk kleiner als de "Denver" action cam en ook lichter. Dus had geen last van afzakkende helm. Wel vond ik het een nadeel dat als ik op de fiets zat (racy houding), ik mijn hoofd niet teveel moet op en neer moet bewegen want dan film je te laag of te hoog in de ruimte. Met een chest mount kun je dat makkelijk corrigeren, is mijn gedachte. Ben benieuwd hoe mij dat gaat bevallen......moet volgens de site ongeveer twee weken wachten... :wink:
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Vandaag gewoon nog kunnen kopen bij het Kruidvat hier in Heerlen...voor 60 EUR
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
2-dirty
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 13:33
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen en een stuur

erwin.burgers schreef:
2-dirty schreef:
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten! Staan ze al online? :D

Yep, op mn pinkbike site staan wat probeersels.
Het Garda filmpje van de trip van vorige week laat nog ff op zich wachten.... 30 gig aan materiaal :~

minpuntje aan de cam is de bevestigings beugel. op het stuur trilt ie teveel. kunststof is daarvoor echt te slap.
in de laatste afdaling zag ik de cam ineens angstig dicht naar een afgrond rollen. gelukkig lag ie op tijd stil, onbeschadigd. behalve de beugel, de was gebroken
Ik heb 'm al aangeschaft erwin.burgers, en wel op dezelfde dag als jou reactie. Overigens gewoon bij Kruidvat gekocht vorige week, dit in tegenstelling tot eerdere berichten dat dit niet mogelijk zou zijn. :-)
2-dirty
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 13:33
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen en een stuur

Francois schreef:Vandaag gewoon nog kunnen kopen bij het Kruidvat hier in Heerlen...voor 60 EUR
Nice, kunnen we elkaars vlieg en stuntwerk vastleggen :-D
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

@2-dirty: je bent hier undercover :D
In het weekend gaat ie mee !
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Denniskits10
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 17 juni 2014, 17:21

Iemand ervaring met de chest mount harness van dealextreme? En past die zeker op mijn denver ac-5000w van de kruidvat?
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Denniskits10 schreef:Iemand ervaring met de chest mount harness van dealextreme? En past die zeker op mijn denver ac-5000w van de kruidvat?
Ik heb de harnas afgelopen vrijdag besteld. Als het meezit heb ik hem zeker deze maand binnen. Dan kan ik je er meer over vertellen.

:-q
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Denniskits10 schreef:Iemand ervaring met de chest mount harness van dealextreme? En past die zeker op mijn denver ac-5000w van de kruidvat?
Ik weet niet zeker of die op de camera van de kruidvat past, maar ik heb het harnas een paar dagen gebruikt op een biketrip in de vogezen en dat harnas is gewoon prima niets op aan te merken.
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ziet er uit als een standaard aansluiting zoals bij statief...de Denver heeft dezelfde aansluiting.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
havelaar
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 juni 2014, 18:30
Mijn mountainbike: Flyer
Contacteer:

Francois schreef:Ziet er uit als een standaard aansluiting zoals bij statief...de Denver heeft dezelfde aansluiting.
Even een korte reactie, n.a.v. aanschaf van deze camera afgelopen woensdag. Grootste probleem is dat er geen fatsoenlijke handleiding bij zit. Probeer maar eens te achterhalen wat de melding PCU dan wel PCC betekent die je in de display ziet bij koppelen aan een PC. Probeer er maar eens achter te komen wat je verzamelt in de directory "cardv". En waarom je daarin files verzamelt en welke dat zijn. En waarom dat alleen gebeurt als je de Denver niet aansluit op een PC, maar op een voeding. Waarom staan alle filmpjes die je in die directory ziet staan op hun kop? En waarom worden die opnames gemaakt, duren ze allemaal 3 minuten en heb je geen indicatie dat het apparaat die opnames maakt omdat je daarvan geen indicatie krijgt door knipperen van het bekende rode ledje voor op de behuizing. Om het nog maar niet te hebben over de reden van het soms wel en soms niet knipperen van de indicatie CAR in de display. Raadsels. raadsels, raadsels.
De belachelijk slechte geluidkwaliteit zal vast iets te maken hebben met de door geen enkel systeem herkende codec er van, maar is volslagen onacceptabel. Het geluid is werkelijk nog slechter dan van de eerste geluidsopnames uit de geschiedenis op de wasrollen uit de 19e eeuw.
Overigens kent mijn W7 PC (en ook VLC) het videoformaat wel, maar mijn Samsung Galaxy S4 kan er helaas dus totaal geen soep van koken. Bij proberen een filmpje af te spelen verschijnt direct een foutmelding over een onbekende audio-codec, maar ook zonder geluid is het geen feest: geen enkel filmpje draait zelfs maar langer dan 2 seconden op de S4, dan breekt het af en is het finito.
Dit ding is werkelijk brandhout, een grote afrader en ik heb hem zelf meteen weer ingeleverd bij Kruidvat. Dat is het positieve dan wel weer: je kunt bij elke filiaal binnen veertien dagen na aankoop iets terugbrengen en krijgt dan meteen je geld terug zonder gezeur. Is weliswaar tegenwoordig wettelijk ook verplicht, maar toch, ze doen het bij Kruidvat ook werkelijk zo en zonder gezeur en dat is netjes en elders nog maar afwachten.. ;-)
Ik houd me trouwens aanbevolen voor suggesties voor een beter apparaat voor een vergelijkbaar redelijke prijs: Go-Pro is natuurlijk wel de top, maar veel te duur.
Denniskits10
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 17 juni 2014, 17:21

Deze mening deel ik totaal niet. Maar goed iedereen zijn eigen mening. De camera werkt perfect heb nergens last van alleen de slechte audiokwaliteit. Als je er een filmpje van gaat maken gewoon een muziekje eronder gooien en je bent daar ook weer vanaf. Maar wat verwacht je van een camera voor 60.-. Niet alles kan top zijn maar ik heb niks te klagen over de Denver. Vanuit mijn oogpunt een prima action cam voor 60.-
Plaats reactie