HD wifi actioncam Kruidvat vanaf 4-3-14 € 60,00

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Niels1990 schreef:Hmm, niet leverbaar voor Nederland en hij ziet er identiek uit als die van mij.
Waarom past de mijne er dan niet op vraag ik mij af?

Ik heb dus deze en het middenstukje is dus net te dik waardoor hij niet past:

http://www.dx.com/p/toz-b-model-adjusta ... OpUFPmG-So" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb jij enig idee welke ik nog meer zou kunnen bestellen hiervoor?
Zit heel het internet af te struinen, ook voor die J-hook of J-plug maar die kan ik alleen vinden welke dus niet past.
Ik zou niet weten waar :( Ik heb de mijne op de gok besteld bij Aliexpress en toevallig had ik ook het geluk dat ie paste :winkie:
Evengoed succes met de zoektocht :-q
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

StephanieVM schreef:Iemand hier tip voor?

ik heb 2e hands de Denver AC-5000W action cam gekocht, de o-zo-bekende WiFi cam van de Kruidvat.
Veel goede reviews over gelezen huppelepup maar ik krijg hem echt niet aan.

Of ik doe iets fouts, of dat ding werkt niet goed.

Als ik hem aansluit op de PC blijft ie op PCU staan waaruit ik via de handleiding begrijp dat ie niet opgeladen wordt. Nu via powercube USB ingeplugd en daar staat het batterij logo met een streep door, volgens de handleiding is dat deze vol is? En er staat CAR. Als ik de WiFi knop indruk gebeurt er niks en als ik de knop bovenop indruk piept ie voor een langere tijd maar veranderd er niks. Zodra ik hem van de stroom afhaal, valt ie uit en wilt ie ook niet aan. Aan de stroom kan ik hem wel ON/OFF doen.


Edit:
In de handleiding staat ook dat deze een blauw lampje moet geven als de camera aan het opladen is, maar dat doet deze niet.

Edit2: er zit nog geen SD kaartje in, maar hij zal toch ook wel zonder kunnen opladen?
Als ik het zo lees dan vrees ik dat jouw cam kaduuk is :-{
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Shaggadellick schreef: Als ik het zo lees dan vrees ik dat jouw cam kaduuk is :-{
Het is opgelost! :)
Gebruikersavatar
ramon2
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 8 oktober 2014, 13:55
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert

Geen verkoop buiten "te koop" topic a.u.b.
Grtz.
Herperduin
Moderator
Specialized Epic, Giant Revolt, Trek Emonda
Gebruikersavatar
ramon2
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 8 oktober 2014, 13:55
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert

Sorry

Ramon
Specialized Epic, Giant Revolt, Trek Emonda
2-dirty
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 13:33
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen en een stuur

Erik1990 schreef:Zelf gebruik ik ook niet de lompe fietssteun die erbij zat. Heb gewoon op internet een klein steuntje gekocht met go pro bevestiging, weet niet of deze steviger is maar geeft in ieder geval fijner beeld als de standaard steun. Gelukkig kan de camera tegen een stootje! verder heb ik tijdens de MH2D veel mensen zien rijden met deze camera.
Hi Erik1990, ik ben ook opzoek naar een andere stuursteun, welke heb jij exact en hoe bevalt deze? De originele zakt al vrij snel af ondanks dat het boutje echt muurvast is gedraaid, bij verder draaien zal het plastic denkelijk breken.

Anderen nog ervaring met niet-originele steuntjes en dergelijke?
Thanks.
Erik1990
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: do 10 juli 2008, 14:34

Steuntjes heb ik besteld bij aliexpress http://www.aliexpress.com/item/Bike-Mot ... 28650.html
Als het echt moet heb je zo je been opengereten!
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Heeft iemand ervaring met de onderwaterwereld van deze action cam?
Ga deze zomer naar een prachtige plek waar ik zeker wat foto's en filmpjes wil maken tijdens het snorkelen.

Maar.. Ik heb nu 2 action cams. Deze en een Rollei Youngstar, hiervan ben ik alleen het onderwaterkastje kwijt (vraag niet hoe, want ik weet het niet).

Anyway.. Hoe hebben jullie onderwater gefilmd of foto's gemaakt? Ik vind de knoppen van het onderwaterkastje niet onwijs goed werken, als in hoe ze reageren. Soms klik ik hem heel goed in maar doet ie niks. Zit ook de afstandsbediening bij maar die zal het onderwater wel niet overleven.. Iemand tips?
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Afstandsbediening in een waterdichte zak stoppen
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

StephanieVM schreef:Heeft iemand ervaring met de onderwaterwereld van deze action cam?
Ga deze zomer naar een prachtige plek waar ik zeker wat foto's en filmpjes wil maken tijdens het snorkelen.

Maar.. Ik heb nu 2 action cams. Deze en een Rollei Youngstar, hiervan ben ik alleen het onderwaterkastje kwijt (vraag niet hoe, want ik weet het niet).

Anyway.. Hoe hebben jullie onderwater gefilmd of foto's gemaakt? Ik vind de knoppen van het onderwaterkastje niet onwijs goed werken, als in hoe ze reageren. Soms klik ik hem heel goed in maar doet ie niks. Zit ook de afstandsbediening bij maar die zal het onderwater wel niet overleven.. Iemand tips?
Heb de Denver actioncam van de kruidvat. Deze tijdens mijn vakantie volop gebruik in het zwembad, de zee en zelfs in een waterpark en ben daar alle glijbanen mee afgegleden. Deed wat ie moest doen en de beelden zijn voor zo'n camera echt toppie hoor. Heb geen last van niet werkende of vastzittende knoppen.

:-q
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Shaggadellick schreef:Heb de Denver actioncam van de kruidvat. Deze tijdens mijn vakantie volop gebruik in het zwembad, de zee en zelfs in een waterpark en ben daar alle glijbanen mee afgegleden. Deed wat ie moest doen en de beelden zijn voor zo'n camera echt toppie hoor. Heb geen last van niet werkende of vastzittende knoppen.

:-q
Bedankt voor je reactie! De beelden van deze cam zijn sowieso erg goed. Kijk er elke keer weer van op!
Dus je hebt het onderwater en in het water alles dmv de knoppen op de kast gedaan?
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Ik heb ermee gefilmd tijdens een canyoningtocht in frankrijk.
Bij voldoende licht zijn de beelden onderwater prima. Ook een sprong van 10 meter naar beneden ging probleemloos.
2x is de steun tijdens een snelle afdaling afgebroken. Na het nodige zoekwerk de cam weer terug gevonden en alles werkte nog. Dus de case doet z'n werk goed.
De knopjes gaan wat zwaar inderdaad. Na hard indrukken even kijken of er op het schermpje wat gebeurd.
Ook oplettten dat je niet met natte handen de cam in de case doet. 1 druppel kan al voor een beslagen lens zorgen.
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

StephanieVM schreef:
Shaggadellick schreef:Heb de Denver actioncam van de kruidvat. Deze tijdens mijn vakantie volop gebruik in het zwembad, de zee en zelfs in een waterpark en ben daar alle glijbanen mee afgegleden. Deed wat ie moest doen en de beelden zijn voor zo'n camera echt toppie hoor. Heb geen last van niet werkende of vastzittende knoppen.

:-q
Bedankt voor je reactie! De beelden van deze cam zijn sowieso erg goed. Kijk er elke keer weer van op!
Dus je hebt het onderwater en in het water alles dmv de knoppen op de kast gedaan?
Ja ik heb alles dmv de knoppen gedaan muv in de aqua parken als ik van de glijbaan ging :winkie:
In het begin moest ik ff wennen en zoeken hoe de knoppen het beste werkten, daarna ging het prima :-q
Plaats reactie