Bikeinn.com of all4cycling.com ervaringen?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ik ben op zoek naar een setje schoenen de Sidi Eagle 5 fit in de kleur black/yellow Fluo, mijn lbs kan deze niet leveren en in bovenstaande webshops zouden ze wel verkrijgbaar zijn.
Vandaar mijn vraag of iemand de shops kent, ik heb er nog nooit van gehoord namelijk!!

Thanks!! :-q
JohnC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 188
Lid geworden op: za 25 augustus 2007, 14:16
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element / Ridley noah

bij bike-inn een castelli broek besteld, duurde bijna 4 weken voor deze in NL was. 1x keer, maar nu nooit meer.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Schoenen zijn in England besteld via ebay!! :wink:
Nu maar afwachten!
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Noumoe, ik heb een Gore bike wear jas hier gekocht.
De mouwen zitten er verkeerd om op. Ja, de linker zit aan de rechterkant en omgekeerd.
Je moet een formulier invullen met je klacht , hierop krijg je een retourverzendnummer. Dacht ik.
De reactie van een Spaanse medewerker int Engels, of ik wat foto's wil maken.
Ben benieuwd hoe dit af gaat aflopen. :-{
Laatst gewijzigd door I Cannondale myself. op do 22 januari 2015, 01:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Doe je hem toch andersom aan? ;-)

Heb hier mijn Vaude winterbroek gekocht. Gewoon in het Nederlands mailen, krijg je wel in het Engels mail terug. Ze adverteerde met op voorraad maar dit was niet zo en moest dus enkele weken wachten. Wel voor een mooie prijs de Vaude kunnen kopen. Scheelde ruim 45 euro met hier in NL. Hoe de service is, geen idee maar hoop voor je dat het goed afloopt.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Ja, ik ging ook een keer voor de laagste prijs, maar tot nu niet zo verstandig :~
Ik zal het hier posten wat het gaat worden.
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Hierop dus een retournummer gekregen. Bikeinn regeld het transport voor je.
Jas is inmiddels aangekomen en beoordeeld. Conclusie fabrieksfout.
Krijg mijn geld binnen 5 werkdagen terug gestort. Omdat zij zegt dan de jas niet meer voorhanden is.
Noemoe, kijk ik op de site wordt I nog gewoon aangeboden, :-{

Kost al met al 20 dagen va. bestellen tot geld teruggave.
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

De sitevoorraad klopt niet met de actuele voorraad. Daar kwam ik bij bestellen ook pas achter.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat de site voorraad zeker niet klopt en men erg rommelt met de levertijden. nu maar hopen dat ik snel mijn bestelling juist mag ontvangen.

zijn er ook mensen hier op het forum die wel goede ervaringen hebben met bike-inn ?
TimV
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 4 februari 2015, 21:08

vorige week heb ik 2 dingen besteld bij bikeinn en heb deze 7 dagen later binnen gekregen..
niet erg snel maar de prijs was prima dus mij hoor je verder niet klagen.
volgens de tracking service kwam de zending uit spanje dus begrijp ik ook wel dat het wat langer geduurd heeft.
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

Hier inmiddels na 14 dagen ook alles goed ontvangen.
Frankv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 29 november 2010, 11:46
Mijn mountainbike: Geldrop

Zit inmiddels al ruim een week te wachten op de levering van bikeinn. Heb wel een track&trace nummer gekregen, maar zending staat nog steeds op "pre-advised". Bikeinn reageert inmiddels ook niet meer.
Wel vervelend dat je er pas achter komt dat de leveringen uit Spanja komen, nadat je de bestelling gedaan hebt.
Voor mij de eerste en laatste keer....
Groeten,
Frank

Cube Reaction SL 2018
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik bestel hier zo juist een RS demper. Gekozen voor GLS verzending. Levertijd is 1 a 1,5 week.
Betaald met Paypal, dan is e.e.a. verzekerd.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Bikeinn is een afrader.

Order werd bevestigt na betaling Wat volgens mij inhoudt dat een product dan beschikbaar is. Geplande leverdatum werd niet gehaald. Mailtje gestuurd, nog geen reactie terug. Wel zie ik online dat de order gecanceld is.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het geld terug heb. [update 31-03:] Geld is snel terug gestort :-q

Goedkoop is dus nikskoop.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Hier ook mijn ervaring met Bikeinn. Op 19 augustus een Castelli shirt besteld. Volgens website op voorraad. Na bestelling bericht dat deze tussen 26 en 31 augustus wordt bezorgd. Sinds 19 augustus staat status op 'op weg naar logistiek centrum'. Vandaag geprobeerd om ze te bellen. Zat eindeloos in de wacht en naar 30 min de verbinding verbroken. Reacties op mijn e-mail: nog niet ontvangen.

Blijkt dat er een bedrijf in Spanje achter zit. Ga nu mijn bestelling annuleren. Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld retour heb.

Mijn conclusie: hier ga ik nooit meer wat bestellen.

Helaas heb ik de berichten van mijn voorgangers te laat gelezen. Dan had ik niet eens besteld.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Plaats reactie