onlinefietsonderdelenkopen.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Zyzz
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 4 oktober 2013, 16:04

Hallo mensen,

Ik ben nieuwe op dit forum en tevens nieuw in de MTB wereld :P
Vergeef me dus als ik domme vragen stel...

Poosje terug een mountainbike gekocht(nakamura ecko 2.2) en na een ongelukje al een krom wiel :oops:
Ik heb op http://www.onlinefietsonderdelenkopen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een DT SWISS wiel gevonden. Volgens kennisen en na research wel een goed merk lijkt me. De prijs lijkt me ook erg goed!

Hoe denken andere mensen hierover? (wil trouwens geen 500 euro uitgeven voor een wiel, ben nog beginner en doe het voor hobby)

Met deze info is dit een goed wiel om te kopen?

Groet,

Wout Hamberg


PS hierbij de link http://onlinefietsonderdelenkopen.nl/nl ... ss-470-x9/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

het is wel een 29er wiel voor schijfremmen, ik denk niet dat dat op jou bouwmarktfiets gaat passen
Zyzz
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 4 oktober 2013, 16:04

Ik denk dat het voor mij verstandig is gewoon naar een fysieke winkel te gaan;)
Eerst maar is even laten informeren.

Iig bedankt voor de reactie!
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4128
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Onlangs bij onlinefietsonderdelenkopen.nl een setje Ryde Edge 30 OS velgen besteld. Vlot ontvangen, maar het was de symetrische versie. Foutje in het magazijn. Na een vlotte communicatie en ophaalopdracht zijn ze geruild voor een setje Trace 29, die wellicht nog wel iets mooier zijn. Dikke pluim voor de vlotte afhandeling!
Plaats reactie