vlechtservice.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
liquid
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1333
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 00:46
Mijn mountainbike: Spectral CF

Heeft er iemand ervaring met vlechtservice.nl Hij zit hier in de buurt maar is ie goed?

Wil mijn wielen laten nakijken op spanning en wat oude wielen een paar gebroken spaken laten vervangen.
HAVE you gazed on naked grandeur where there's nothing else to gaze on,
Big mountains heaved to heaven, which the blinding sunsets blazon,
Black canyons where the rapids rip and roar?
And the wild is calling, calling . . . . let us go.
Willum
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 10 juli 2002, 20:47
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 26'er - SLX/XT - Fox CTD

Onlangs heb ik een setje Sentinel MTB-wielen van Superstar Components weggebracht naar Vlechtservice. De spaakspanning was belabberd en het achterwiel liep van begin af aan niet goed recht. Na een weekendje biken in Limburg, heb ik de wielen afgeleverd bij Vlechtservice. Houd er rekening mee dat meneer Van der Heiden beperkte openingstijden heeft. Wegens veel bestellingen en vakantie, moest ik een kleine week geduld hebben, maar gezien het weer had ik daar geen problemen mee. Gisteren heb ik de wielen opgehaald. Hij had ze eens goed nagetrokken, gecentreerd en gekraakt. Het achterwiel stond bijna een centimeter uit het midden en is nu piekfijn in orde. Kortom: zeer tevreden met het geleverde werk en dat voor minder dan 25 euro.

Van der Heiden is van de oude stempel. Als je bij hem een wiel laat bouwen, verwacht dan geen exotische naven en spaken in alle kleuren van de regenboog. Hij zweert wielen met 32/36 spaken en Novatec-naven. Wil je een 20-spaaks wiel met groene aero-spaken en een naaf met 15mm steekas, dan moet je verder kijken. Zo niet, dan heb je aan Velchtservice een hele goede.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Zeer snelle levering en een pakket wat niet groter is dan nodig dus gewoon in de brievenbus.
"This species has amused itself to death"
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

kan niet meer schreef:Zeer snelle levering en een pakket wat niet groter is dan nodig dus gewoon in de brievenbus.
Een setje wielen?? :-{

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Jan the Man schreef:
kan niet meer schreef:Zeer snelle levering en een pakket wat niet groter is dan nodig dus gewoon in de brievenbus.
Een setje wielen?? :-{

Ciao,
Jan
Haha, spaken en plaklint.
"This species has amused itself to death"
www@vlechtservice.nl
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 12 januari 2019, 16:57
Mijn mountainbike: Utrecht
Contacteer:

%
liquid schreef: do 30 april 2015, 23:44 Heeft er iemand ervaring met vlechtservice.nl Hij zit hier in de buurt maar is ie goed?

Wil mijn wielen laten nakijken op spanning en wat oude wielen een paar gebroken spaken laten vervangen.
Nooit geen gebroken spaken vervangen dan breken er in 95% van de gevallen meer.
Je hebt dan oude spaken die uitgerekt zijn en nieuwe spaken die nog rekken, dus verschillende spanningen.
Altijd bij spaakbreuk het gehele wiel over vlechten met nieuwe spaken.

modbreak: gelieve geen reclame te maken voor je eigen toko in een forumpost.
Plaats reactie