Mijn Rocky's zijn gestolen :(

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Stumpjumper1990
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 13 oktober 2008, 10:12
Mijn mountainbike: Stumpjumpers uit 1982,1983, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1996, 1998 & 2000!
Contacteer:

Da's echt een vreselijk verhaal Ben! We zullen aan je denken en een oogje op marktplaats.nl, mtb-news.de, retrobike.co.uk en ebay.de open houden!

Sterkte!

gr,
Bart
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Wat een p[rut actie zeg. 10% van de nieuwwaarde, pff. Daar heb je ook niks aan. Die Tibolt is gewoon veel meer waard dan 10% van een huidig titanium fietsje.
taxbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 2 februari 2007, 18:10
Mijn mountainbike: 3 x Cannondale Scalpel 1 /scott scale/bmc team elite 01/kona kula deluxe/GF sugar 1/trek6500

Stuur een mail naar geenstijl.nl. Daar doen ze wel vaker foto,s plaatsen van spullen met veel emotionele waarde dat gestolen is. Succes
S Works
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: za 29 juli 2006, 08:26
Mijn mountainbike: Yeti ARC C, 1990 Yeti Ultimate, 1996 Yeti ARC

Kent iemand Ben of heeft iemand zijn contactgegevens? De Tibolt staat te. koop op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... =mympBuyer" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Verdomd dat is hem inderdaad! Goed speurwerk.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 993
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Wow. En dat na 7 jaar!
Ik zou het proces verbaal even inscannen (2011 vast nog op papier) en dat online veilinghuis daarmee attenderen op heling.
Maak ook ff screen shot van de MP pagina.
Laatst gewijzigd door Joepie de op zo 24 juni 2018, 10:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 993
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Dubbel dus *zip*
Ja, doei !
Gebruikersavatar
Edgecrusher
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 21:08
Mijn mountainbike: Niner 'WFO9' & Orange Clockwork Evo29

In beslag genomen goederen en veiling iov de Domeinen.
(eigenlijk wel slecht dat daar gestolen goederen tussen zitten en dat niet uit de systemen naar voren komt)
Real Epic '89
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2178
Lid geworden op: di 3 januari 2012, 16:14
Mijn mountainbike: Isn't dead.

Joepie de schreef:Wow. En dat na 7 jaar!
Ik zou het proces verbaal even inscannen (2011 vast nog op papier) en dat online veilinghuis daarmee attenderen op heling.
Maak ook ff screen shot van de MP pagina.
Het probleem waar je tegenaan gaat lopen is dat hij waarschijnlijk al diverse malen ter goede trouw is verkocht. Je kunt aantonen dat hij van jou is geweest maar of je hem daarmee ook terug krijgt....
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 993
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Real Epic '89 schreef:
Joepie de schreef:Wow. En dat na 7 jaar!
Ik zou het proces verbaal even inscannen (2011 vast nog op papier) en dat online veilinghuis daarmee attenderen op heling.
Maak ook ff screen shot van de MP pagina.
Het probleem waar je tegenaan gaat lopen is dat hij waarschijnlijk al diverse malen ter goede trouw is verkocht. Je kunt aantonen dat hij van jou is geweest maar of je hem daarmee ook terug krijgt....
Volgens mij zou dat niet uit mogen maken. De fiets is na ontvreemding in het maatschappelijk verkeer gebracht. Het doorverkopen brengt niet ineens rechtsgeldigheid aan het bezit door een ander. De huidige eigenaar is nog steeds gehouden aan het teruggeven van de fiets aan de echte rechtmatige eigenaar. James Diablo TS dus. De tusseneigenaren kunnen wel onderling kostenverhaal gaan zoeken maar dat is hun verantwoordelijkheid en zorg.
(Ik ben geen jurist)
Laatst gewijzigd door Joepie de op zo 24 juni 2018, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, doei !
S Works
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: za 29 juli 2006, 08:26
Mijn mountainbike: Yeti ARC C, 1990 Yeti Ultimate, 1996 Yeti ARC

De advertentie op Marktplaats is nu weg. Echter, deze staat nog wel op de website van BVA Auctions. Ik heb een e-mail verstuurd aan BVA Auctions.

Heling is strafbaar. Ook voor de koper indien hij had kunnen vermoeden dat er sprake was van een gestolen goed.
Steelboy
Genius
Genius
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 22:56

...en waar mogelijk politie inschakelen. BVA heeft gewoon jouw oude fiets te koop staan, waarvan je middels dit topic kunt aantonen dat hij destijds bij jou is weggehaald (neem aan dat je een politierapport van destijds ervan hebt).
Gebruikersavatar
Edgecrusher
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 21:08
Mijn mountainbike: Niner 'WFO9' & Orange Clockwork Evo29

Haha, deze fiets is waarschijnlijk door de politie gevonden/ in beslag genomen, aangezien de verkoper de Domeinen is.
S Works
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: za 29 juli 2006, 08:26
Mijn mountainbike: Yeti ARC C, 1990 Yeti Ultimate, 1996 Yeti ARC

Ja, grappig...
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

En waarschijnlijk heeft de verzekering uitgekeerd en dus recht op de fiets...
Plaats reactie