Cube kleding

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
MaxNRG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:24
Mijn mountainbike: Cube Acid Disc

Sinds kort heb ik een voor mij fantastische Cube Acid disc mtb, het is mijn eerste (echte) mtb en ik vermaak mij fantastisch. Ik probeer er telkens wat accesoires bij te kopen zoals laatst:
- Sidi mtb spd schoenen
- Cube bidon & houder
- Cateye micro computer
- Pro zadeltasje
- Adidas zomerhandschoenen
- Odlo korte broek met zeem
- Helm

Telkens weer wat leuks/handigs aanschaffen voor mijn mountainbike blijft leuk, elke keer weer wat om naar uit te kijken :-D

Nu was ik laatst voor een onderhoudsbeurtje bij Bike2Build en heb daar mooie grijs/wit/zwarte kleding van Cube gezien. Dit past helemaal bij de stijl van mijn fiets. Ik heb het dan over een korte broek met zeem en brettels en een shirt met korte mouwen.
Tot mijn spijt was het allemaal net te groot, de kleinste maat die ze hebben is 'L' en ik zou 'M' nodig hebben. (Ik ben maar 1.72 meter)
De prijs was zowel voor de broek als shirt 49,- per stuk

Nu is mijn vraag: Wie weet waar ik aan kleine maatjes Cube kleding kan komen voor aantrekkelijke prijzen (of zijn deze prijzen overal hetzelfde?)

Ik woon in Middelharnis, dus alles in omstreken zoals Rotterdam is goed...

Vriendelijk bedankt!
'Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?'
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Bikertje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 19:44
Mijn mountainbike: Mountainbike?

SnelleJonge schreef:Hier: http://www.bike2build.nl/artikel.php?pr ... epid=00190 en nog in de buurt ook nog :wink:
Kijken en dan pas zeggen :wink: :-{ Dat zijn ook niet zijn maten :lol:
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Bikertje schreef:
SnelleJonge schreef:Hier: http://www.bike2build.nl/artikel.php?pr ... epid=00190 en nog in de buurt ook nog :wink:
Kijken en dan pas zeggen :wink: :-{ Dat zijn ook niet zijn maten :lol:
Godverrrrrr..... ja! eerst beter lezen voordat ik iets loop te roepen hier!
Sorry :oops: :oops:
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

SnelleJonge schreef:
Bikertje schreef: Kijken en dan pas zeggen :wink: :-{ Dat zijn ook niet zijn maten :lol:
Godverrrrrr..... ja! eerst beter lezen voordat ik iets loop te roepen hier!
Sorry :oops: :oops:
'T is ook zo'n SnelleJongen :tong Maar Cube dealers zoeken bij je in de buurt op de website van Cube. Misschien hebben ze daar wel iets voor je liggen of kunnen ze het bestellen.

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Als je niets kunt vinden en je bent zeker van de maat:
www.cube-wear.de
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
MaxNRG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:24
Mijn mountainbike: Cube Acid Disc

HAHA!!! :lol: Dat zijn inderdaad niet mijn maten, en ikzelf was dus ook al, zoals te lezen viel bij bike2build geweest, en daar hebben ze dus idd mijn maten niet. Verder zijn de shirts die op hun website staan niet degene die ik bedoel. Ze hadden in hun winkel een zwart/grijs/wit model liggen, zelfde tinten als mijn Cube Acid mtb... Die kan ik dus sowieso al niet op de website terug vinden, laat staan in mijn maat 'M'...

Dankjewel 'Enrico' voor het adres van de Duitse webshop, daar staat het shirt wel op, het heet de zogenaamde 'All mountain line': http://www.cube-wear.de/shop/all_mountain_line_2006.htm

Vreemd dat ze daar echter nog duurder zijn: 59,- euro, en bij Bike2Build, weliswaar enkel in grotere maten 49,- euro :~

Nog verkoopadressen in Nederland?
'Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?'
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Een paar cm laten oprekken op de rekbank, zoals ze dat in de mideleeuwen deden. Doet wel een beetje pijn, maar dan heb je ook wat. Om daarna voor een maat L te gaan :wink:

Even een weekje vastgebonden op onderstaande rekbank doet wonderen, trust me
Afbeelding
MaxNRG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:24
Mijn mountainbike: Cube Acid Disc

:D WHAHAAAAHHA :D

Pijnlijke bedoening!!!...
Auw....
Maar ik zoek dan juist een verkleiningsbank, aangezien ze WEL maat 'L' hebben maar niet maat 'M'! : Suprised :
'Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?'
Plaats reactie