GEVONDEN! slotje aub

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
no one
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 09:00
Mijn mountainbike: gaat hard naar beneden

Ik heb mn broer eindelijk overgehaald om ook mee te gaan fietsen hier. Dus ben ik nu op zoek naar een leuke fiets voor hem. Zoals uit de titel blijkt is het geen reus, dus aan grote maten heb ik helaas niks.

Wat ik zoek is een goede fiets om te starten hier in Nederland.
Dus ik dacht aan een hardtail met Deore/LX/XT of zoiets en een okay vork.

Het hoeft dus geen fancy high end fiets te zijn. Dus krasjes en alles maakt niet uit, zolang alles maar wel gewoon goed werkt! En niet te duur dus...

heb je iets liggen dat je kwijt moet! stuur effe een PB. liefst met foto, afmontage en leeftijd..

Thanks!
.
Laatst gewijzigd door no one op za 18 februari 2006, 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

no one schreef:Ik heb mn broer eindelijk overgehaald om ook mee te gaan fietsen hier. Dus ben ik nu op zoek naar een leuke fiets voor hem. Zoals uit de titel blijkt is het geen reus, dus aan grote maten heb ik helaas niks.

Wat ik zoek is een goede fiets om te starten hier in Nederland.
Dus ik dacht aan een hardtail met Deore/LX/XT of zoiets en een okay vork.

Het hoeft dus geen fancy high end fiets te zijn. Dus krasjes en alles maakt niet uit, zolang alles maar wel gewoon goed werkt! En niet te duur dus...

heb je iets liggen dat je kwijt moet! stuur effe een PB. liefst met foto, afmontage en leeftijd..

Thanks!
.
Deze?

Afbeelding

Afmontage valt te bespreken, dus als je 'm vol Deore wil, kan ook.

Erikje
no one
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 09:00
Mijn mountainbike: gaat hard naar beneden

ja hele hele mooie fiets maar die gaat vast en zeker niet samen met deze zin "En niet te duur dus... "
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

no one schreef:ja hele hele mooie fiets maar die gaat vast en zeker niet samen met deze zin "En niet te duur dus... "
Wat voor mij niet te duur is kan voor een ander onoverkomelijk zijn. Niet te duur is bij jou klaarblijkelijk 300 Euro?!

Erikje
GF biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 456
Lid geworden op: wo 2 maart 2005, 23:06
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper+ Kuota kuraro asfaltjanettenbike

Ik heb de mijne te koop staan, gary-fisher supercaliber small. Levenslange garantie op het frame, Voor+achter derailleur XTR, Sram rocket shifters, carbon stuur zadelpen en zadel, magura 024U voorvork met lockout, Bontrager race crankstel met nieuwe FSA trapas, nieuwe ketting en cassette 9speed.
prijs: 750 euro
Het gaat om volgende fiets




Afbeelding
Laatst gewijzigd door GF biker op ma 13 februari 2006, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
mountainbike is like motocross for me, the only thing i miss is the fucking .......... Engine
metrix
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2005, 13:10

B1 Stonebumble zie Te-koop
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

check pb.
groeten Koen
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
Plaats reactie