Shimano SPD pedalen 540 (KAN OP SLOT)

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Woco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: di 6 september 2005, 20:27
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge

Ben op zoek naar een setje pedalen voor mijn racer... Wil met dezelfde schoenen en plaatjes blijven rijden dus moet SPD of compatibel met SPD zijn.... Dus evt een ander systeem waar ik mijn schoenen zo inklik mag ook...


Alvast bedankt... :-q
Laatst gewijzigd door Woco op do 27 oktober 2005, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring. –Desmond Tutu
Gebruikersavatar
JanYoghurt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 19:38
Mijn mountainbike: BMC TeamElite02
Contacteer:

Ik heb nog een paar shimano pedalen liggen. Ze zijn zo'n 30km (!) gebruikt, dus splinternieuw. Hebben mij 35 euro gekost, mag je voor 25 hebben.
Plaats hier uw gevatte onderschrift.

Mijn Bike!
Steelboy
Genius
Genius
Berichten: 1943
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 22:56

Ik heb nog een setje Ritchey V3, gebruikt, maar technisch nog in orde...

15 euro
Woco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: di 6 september 2005, 20:27
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge

Heb een paar 520's op de kop kunnen tikken tegen een mooi prijsje en op mijn reetfiets geschroefd.... Topic kan dus op slot...

Bedankt voor de reacties.... :-q
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring. –Desmond Tutu
Plaats reactie