Inmiddels voorzien. Slotje aub

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

Goedemorgen!

Ik ben een fanatiek mountainbikende student, wat betekent dat mijn portemonnee besloten heeft zich ook maar student te gedragen :p Ik ben ontzettend blij met mijn 26" MTB uit 2009, maar een probleem begint zich aan te dienen: mijn voorraad buitenbandjes van kennissen/familie/vrienden die overgestapt zijn naar een grotere wielmaat raakt op. Lange tijd kon ik voort op die stapel, maar nu heb ik ECHT alles wel tot de draad opgereden (bij wijze van spreken dan hè).

Daarom het volgende: ik ben op zoek naar mensen die nog 26" banden hebben liggen, en die voor een mooi prijsje kwijt willen. Wellicht liggen ze toch in de weg, of had je ze al bijna weggegooid. Mij maak je er blij mee!

Stuur maar een PB'tje of een reactie hieronder als je deze student denkt te kunnen helpen.

P.S. Ik ben op zoek naar zowel zomer- als winterbanden, dus over het type band kunnen we het nog wel hebben. Ook tot maximaal 10 stuks is prima te bespreken!

Grtz,
Casper
Laatst gewijzigd door caspervboggelen op do 15 november 2018, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik vraag me af hoeveel je fietst dat je zoveel banden verslijt? Of hoe lang al student bent of nog verwacht te blijven? :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ik heb je even een PB'tje gestuurd, ik heb nog wel wat liggen
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
christmtb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:28

Ik heb 2 Schwalbe's liggen in zéér goede staat. Ik dacht 1.9 breedte. Mogen de deur uit voor 6€/stuk.
PB bij interesse.
Christonabike!!
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

@chrismtb ik heb inmiddels een afspraak met freek vanavond! thanks voor je berichtje.
@lars waren onder andere gebruikte banden, maar ik maak ook redelijke wegkilometers. En door lage bandenspanning (denk ik) wat velgschade op de band. En ben inmiddels 3 jaar student, nog 2 jaar te gaan! Haha
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Als je in Wageningen, Nijmegen of Utrecht studeert, dan heb ik nog wel wat. Anders heeft het zoveel zin. PS: Op de weg gewoon hard oppompen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

Thanks voor alle berichtjes! Inmiddels voorzien, dus mag een slotje op
Plaats reactie