Gezocht: Specialized Epic HT maat S

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Herma
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 11:33
Mijn mountainbike: Cannondale FSI Carbon 4 2016

Gezocht: Specialized Epic ht comp Carbon (women’s) maat S.

Na eindelijk de knoop doorgehakt te hebben dat dit mijn nieuwe fiets moet worden, blijkt deze helaas nergens meer leverbaar te zijn.

Mocht iemand deze fiets nog ergens leverbaar weten (mag ook gebruikt zijn) of de mannenversie in maat S, dan hoor ik dat heel graag!
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Welke wil je hebben? Carbon of Alu? En evt welke uitvoering ongeveer?
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Herma schreef:Gezocht: Specialized Epic ht comp Carbon (women’s) maat S.

Na eindelijk de knoop doorgehakt te hebben dat dit mijn nieuwe fiets moet worden, blijkt deze helaas nergens meer leverbaar te zijn.

Mocht iemand deze fiets nog ergens leverbaar weten (mag ook gebruikt zijn) of de mannenversie in maat S, dan hoor ik dat heel graag!
Idd zeg....de maat small is bijna niet te vinden, zou je eigenlijk niet denken van zo een groot merk.....worden er blijkbaar geen kleine maten van verkocht :D maar ik had bijna gezegd....toch :D :-D omdat je naar iets moeilijks vraagt zou je er ook iets voor over moeten hebben om het in je bezit te krijgen lijkt mij :lol: ( bv gelijk een fiets vakantie naar de Azoren boeken ) :lol: want daar staat er één helemaal customized kant en klaar :-D :-q
https://www.olx.pt/anuncio/bicicleta-sp ... BK9bb.html
En anders een los frame, deze kun je natuurlijk op laten sturen en dan zelf helemaal womenized opbouwen :-D :-q https://www.olx.pt/anuncio/specialized- ... BmB0U.html
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic


Er zijn van de epic ht diverse uitvoeringen he... ik heb hier en daar wat contacten dus kan vragen maar dan moet er wel bekend zijn wat er gezocht wordt exact ;)
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

D-man schreef:

Er zijn van de epic ht diverse uitvoeringen he... ik heb hier en daar wat contacten dus kan vragen maar dan moet er wel bekend zijn wat er gezocht wordt exact ;)
Ik denk gewoon zoals de bike gevraagd wordt.....maar omdat ik een Specialized en een S-works gevonden heb en ik het verschil niet weet :( :-? ben ik de geo. van beiden gaan vergelijken.... :-? is de head tube length bij de kleine frame's hoger dan bij de grotere frame's... :~ uiterst vreemd, zou andersom moeten lijkt mij :(
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

De alu variant is nog het oude stumpjumper frame als ik me niet vergis...

feitelijk gezien komt het vooral op budget neer wat er gezocht wordt denk ik!
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

D-man schreef:De alu variant is nog het oude stumpjumper frame als ik me niet vergis...

feitelijk gezien komt het vooral op budget neer wat er gezocht wordt denk ik!
Beiden zijn carbon, blijf de geometrie spec. vreemd vinden :-?
Budget ja....wat TS vraagt kost 2.800 en met een nieuwe bike kom je de LBS niet uit..... zonder frutsels mee te kopen, ga je alweer snel richting de 2.900 of iets meer, de vraagprijs van de bike is (helaas niet bij de LBS op de hoek) 3.450 ga afdingen en je komt redelijk in de buurt van een standaard Epic HT nieuwprijs....het is gauw gebeurd dat je 10 tot 20% meer uitgeeft dan je in gedachten had uit willen geven.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Mario070 schreef:
D-man schreef:de vraagprijs van de bike is (helaas niet bij de LBS op de hoek) 3.450 ga afdingen en je komt redelijk in de buurt van een standaard Epic HT nieuwprijs....he
Volgens mij valt er weinig af te dingen op Specialized fietsen.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

vedet schreef: Volgens mij valt er weinig af te dingen op Specialized fietsen.
Klopt maar als er overjarig staat... is daar vaak wel wat ruimte in, maargoed als ik wensen en ca budget van TS weet kan ik altijd navraag doen ;)
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

I know :(( of juist :-D ik moet het nog één jaartje met mijn Ridley :-D doen, dan heb ik een kleine 3 jaar mtb'en erop zitten en een goede 20dkm :-D dan op m'n ge-makkie rond gaan kijken wat het gaat worden :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Mario070 schreef:I know :(( of juist :-D ik moet het nog één jaartje met mijn Ridley :-D doen, dan heb ik een kleine 3 jaar mtb'en erop zitten en een goede 20dkm :-D dan op m'n ge-makkie rond gaan kijken wat het gaat worden :-D :-q
De nieuwe Sablo is mooi!
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Herma schreef:Gezocht: Specialized Epic ht comp Carbon (women’s) maat S.

Na eindelijk de knoop doorgehakt te hebben dat dit mijn nieuwe fiets moet worden, blijkt deze helaas nergens meer leverbaar te zijn.

Mocht iemand deze fiets nog ergens leverbaar weten (mag ook gebruikt zijn) of de mannenversie in maat S, dan hoor ik dat heel graag!
Maar wij....althans hier horen wij niets terug.... :-? :( :((
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Herma
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 11:33
Mijn mountainbike: Cannondale FSI Carbon 4 2016

Gaat me inderdaad om de Epic HT zoals in deze link: https://www.specialized.com/nl/nl/women ... 826-128837

Wat ik begrepen heb is de "mannenversie" qua geometrie hetzelfde, dus dat zou in principe ook kunnen.

Volgens Specialized zelf is deze fiets in maat S bij geen enkele dealer meer voorradig.

Heb er inmiddels via pb ook één aangeboden gekregen en ben daarnaast ook gaan kijken naar alternatieven en daarin aan het kijken naar een Scott Scale 910 van 2018 welke nu een mooie aanbieding heeft voor de overjarige modellen.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Herma schreef:Gaat me inderdaad om de Epic HT zoals in deze link: https://www.specialized.com/nl/nl/women ... 826-128837

Wat ik begrepen heb is de "mannenversie" qua geometrie hetzelfde, dus dat zou in principe ook kunnen.

Volgens Specialized zelf is deze fiets in maat S bij geen enkele dealer meer voorradig.

Heb er inmiddels via pb ook één aangeboden gekregen en ben daarnaast ook gaan kijken naar alternatieven en daarin aan het kijken naar een Scott Scale 910 van 2018 welke nu een mooie aanbieding heeft voor de overjarige modellen.
Klopt, geo is gelijk, die via PB staat in belgie idd ;) Had die persoon op facebook ook vast bericht gedaan en hij meldde me al dat hij jou zou berichten ;)
Ben benieuwd of je er uit komt, heb mijn dealer gevraagd en die had ook niets meer staan.
Ik ben mij er eentje...
Plaats reactie