VERKOCHT -(oude) racefiets (+/- 59 cm) ruilen tegen oude MTB

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Verkocht


Ooit een poging gedaan om mijn oude MTB via MP te verkopen, maar dat bracht minder op dan ik had gehoopt, dus heb em nu in de schuur hangen.
Maar met dit weer valt er weinig in NL door de bossen te fietsen, de routes rond Dorst gaan deze week helemaal dicht... dus ik was eigenlijk op zoek naar een racefiets om af en toe wat over de weg te kunnen rijden.

Om de schuur een beetje opgeruimd te houden wil graag ruilen tegen mijn MTB. Mocht de waarde ver uiteenlopen kan er uiteraard ook nog wat cash onderhandeld worden.

Het betreft een alu import frame, maat L, 26"wielen (Loverdi, eigen merk van Louis van Dijk Breda) uit ongeveer 1996. Zelf opgebouwd met verschillende onderdelen. Tot vorig jaar nog op gereden, ook gewoon in de Ardennen, de slijtage gevoelige onderdelen zijn redelijk recent vervangen en weinig KM op gefietst. Kortom een prima beginners fiets, stukken beter dan een barrel van de decathlon.

- manitou answer sx r vork (kan denk ik wel wat olie gebruiken, maar werkt nog naar behoren)
- xt shifters
- xt vbrakes
- slx voor der (triple)
- xtr achter del (8speed)
- xtr BB
- cyclone CNC cranks (weinig km)
- shimano (weet zo niet welke) cassette met weinig km
- shimano (weet zo niet welke) ketting met weinig km
- schwalbe banden met weinig KM

heb je een leuke racefiets staan voor iemand van ongeveer 1.87 en heb je liever een (oude) mtb, laat het weten :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Prulleman op do 30 augustus 2018, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Je kan het ook gebruiken als een mooie verzameling onderdelen voor een retro project, of voor een andere simpele 26" opbouw. :-q
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Upje en EqB, je hebt een bericht ;)
Plaats reactie