Mag dicht

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Hallo,

Ik ben opzoek naar een stevige 35mm inner wielset met het liefst Hope v4 naven voor mijn Dartmoor Hornet build. 142x12mm achter en 15x100mm5 voor
Mocht iemand het leuk vinden om een wielset voor me te spaken tegen een relatief zachte prijs zou dat helemaal super zijn! :-q Omdat alle componenten veder nieuw zijn heeft dit eigenlijk wel mijn voorkeur..
Laatst gewijzigd door jawi91 op do 31 mei 2018, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Kijk eens bij Revicycles. Scherpe prijzen en prima service. Ik heb een setje met Hope naven, DT Comp spaken en Spank Oozy 345 velgen.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Kabookie schreef:Kijk eens bij Revicycles. Scherpe prijzen en prima service. Ik heb een setje met Hope naven, DT Comp spaken en Spank Oozy 345 velgen.
Dank u! :-q Dat is lekker in de buurt, zal eens contact opnemen met ze.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik heb een mooi setje maar dan met carbon velgen 35mm binnen laten spaken bij Andless in Vlaardingen.
Zachtprijsje...ach het blijft een hoop geld, maar je krijgt dan ook iets heel moois ervoor terug :)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
two-one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 835
Lid geworden op: di 27 februari 2007, 02:01
Mijn mountainbike: Van alles wat...

Hoi Jawi, waar in Nederland woon je ergens? Als het in de buurt is van Eindhoven kan ik evt wel helpen.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Bedankt voor het aanbod en tips! Heb zojuist toch maar gewoon de Hope Tech pro 4 DH wielset bestelt, Mag dicht.
Gesloten