26" voorvork met v-brake nokken

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
rossero
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 mei 2018, 07:35

Ik heb een nieuwe mountainbike gekocht maar ik zou eigenlijk mijn oude mountainbike weer goed rijdend willen maken (zodat ik met vrienden de track op kan). Ik heb ondertussen alles gereviseerd alleen bij de voorvork is dit nog niet helemaal gelukt, hij lekt nog steeds.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een degelijke werkende geveerde vork voor niet al te veel geld (max 40/50 euro, liever minder)

Kleur maakt niet zoveel uit aangezien de bike voornamelijk wit is, wit/rood/grijs/zwart heeft de voorkeur

Dit is de fiets met de huidige vork:
Afbeelding

Dus mocht iemand nog iets hebben staan dan hoor ik het graag! Ik wilde volgende week nog een revisiepoging wagen maar ik ben bang dat dat weinig gaat uithalen, dus mocht iemand nog iets moois hebben liggen dan hoef ik die revisieset ook niet aan te schaffen.

Groetjes,
Robbert
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

Ik heb nog een witte Judy voor je liggen, in goed staat.

mag voor weinig jou kant op
Tjoentje
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: za 18 november 2017, 19:57

Heb ook nog een vork liggen. 30,-ex mag je de vork hebben.
rossero
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 mei 2018, 07:35

Jullie hebben een berichtje! Alvast super bedankt. Mijn huidige vork heeft in ieder geval een balhoofdbuis van 21cm, dus dat is best lang
rossero
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 mei 2018, 07:35

Als het goed is gaat de vork vandaag op de post, als hij binnen is zal ik het topic aanpassen. Alvast beiden bedankt!
Plaats reactie