Frame Marin

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
tikeman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:29
Mijn mountainbike: Giant Anthem 27.5 1 2016

Ik ben op zoek naar een frame van het merk Marin. Het liefst geen standaard hardtail, maar een fully-frame. Op marktplaats staan er verrekte weinig.
Ik wil geen fiets opbouwen, maar het frame aan de muur hangen (onze dochter heet Marin :) ). Het merk 'Marin' moet goed leesbaar zijn.
Paar krasjes is geen groot probleem.
Soms is iets mooi van ver, maar ver van mooi!
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2755
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Marin kom je in Nederland zo goed als niet tegen, moet je heel veel mazzel hebben. In Engeland zie dit merk een stuk meer, maar weet niet wat je wil betalen...

zoiets staat er op ebay in uk te koop:

Afbeelding
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik heb geen frame maar volgens mij nog wel een banner (doek) die door de winkels werden gebruikt. Als je interesse hebt dan kan ik daar een foto van maken. Maat is iets van 125cm breed en 40 hoog (uit mijn hoofd). Mag weg voor 12,50 inclusief verzendkosten.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik weet niet waar je/jullie zoeken maar op Martplaats staan ze altijd wel. Hier als frame maar ook fietsen.

Frame Marin Indian Fire Trail vintage old school MTB 19,5 in
http://link.marktplaats.nl/m1217102298? ... nt=app_ios" onclick="window.open(this.href);return false;
Ad
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie