Voorzien mag dicht. 27.5 Full suspension frame/frame+vork

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Voor de zomervakantie volgend jaar wil ik een full suspension op bouwen voor mijn vriendin.

Daarom ben ik op zoek naar een frame of frameset in maat S of XS. Ze is ongeveer 1.65.

Liefst met through axle, maar quick-release mag ook, de wielen die ik heb liggen zijn aan te passen.

Verwacht niet dat er buiten vakantie's heeel veel km's mee worden gemaakt, dus wil kijken of er iets binnen een klein budget te vinden is. Vandaar ook zoektocht naar frame, zodat ik dit op kan bouwen met spullen die ik nog heb liggen.

Qua veerweg ben ik niet heel kieskeurig, maar laten we zeggen tussen de 100-140mm.
Laatst gewijzigd door MJV op di 26 december 2017, 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

https://www.bike-discount.de/de/shop/fu ... -8674/l-24" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier staan er nog een paar tussen. Eentje voor €300,- en eentje voor €350,-. Moet dan nog wel een demper bij (€50-€100) en wat klein pruttel als een steekas.

(16" moet prima passen, mijn vriendin rijdt op 16" en 17" Cube's met 1,68 mtr.)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Lars TB schreef:https://www.bike-discount.de/de/shop/fu ... -8674/l-24

Hier staan er nog een paar tussen. Eentje voor €300,- en eentje voor €350,-. Moet dan nog wel een demper bij (€50-€100) en wat klein pruttel als een steekas.

(16" moet prima passen, mijn vriendin rijdt op 16" en 17" Cube's met 1,68 mtr.)
Thanks voor de tip, zat daar toevallig net al te kijken.

16" is inderdaad prima denk ik, ze rijdt nu ook op een Cannondale Trail 2 HT in een maat S.
liquid
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1333
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 00:46
Mijn mountainbike: Spectral CF

Heb een redelijk gedateerde trek fuel staan in maat S helemaal compleet wel 26” drijflijn is wel aan zijn einde. Vering gewoon goed. Mag weg voor weinig. Bij interesse PB
HAVE you gazed on naked grandeur where there's nothing else to gaze on,
Big mountains heaved to heaven, which the blinding sunsets blazon,
Black canyons where the rapids rip and roar?
And the wild is calling, calling . . . . let us go.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

liquid schreef:Heb een redelijk gedateerde trek fuel staan in maat S helemaal compleet wel 26” drijflijn is wel aan zijn einde. Vering gewoon goed. Mag weg voor weinig. Bij interesse PB
Dank voor je bericht.

Heb inmiddels een 29 Cube frame gekocht bij bike discount.
Gesloten