gezocht XL mtb frame

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
fleche
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 10 februari 2005, 11:13
Mijn mountainbike: Kona Rove St 2016, Kona Big Honzo 2017

Mijn zoon blijft maar groeien...
Hij gebruikt z'n mtb niet superveel, maar met name voor vakanties is het fijn.
Maar de huidige (al redelijke oude/antieke maar nog wel prima werkende) Specialized (had me even vergist), begint nu echt wel klein te worden.
Ik zoek daarom een XL frame, 26" wielen, cantilever nokken, achter 135 mm uitvaleinden, 1 1/8 vork buis.
Zoals gezegd is het een oude fiets dus kostprijs voor frame moet wel een beetje in verhouding staan.

groet,
Laatst gewijzigd door fleche op ma 27 november 2017, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Ik weet dus niet wat je budget is maar ik heb nog een Seven Cycles IMX frameset staan.

22" frame dat m.u.v. de cantilever nokken voldoet aan je wensen.
Heb er ook nog een Fox RLC kashima vork bij
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
fleche
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 10 februari 2005, 11:13
Mijn mountainbike: Kona Rove St 2016, Kona Big Honzo 2017

Dank je voor je aanbod, maar dat zou dan ook andere wielen betekenen en remset. En dan wordt het uiteindelijk toch wat meer dan ik in gedachten heb. Denk dat het erop neerkomt dat ik zoek naar een eind jaren 90 frame.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik heb een Trek 6700 slr frame dat volgens mij wel aan je eisen voldoet. Kunnen v-brakes op, alleen de nokken zelf heb ik er niet bij. Mag voor weinig weg.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ik heb een Cube Reaction 20” frame met de mogelijkheid voor v-brakes, frame is niet supernetjes maar wel goed. Mag voor een leuke fles wijn of een mooi biertje weg.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie