gevraagd: trek superfly al elite chainstay

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
daniePM
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 27 oktober 2017, 11:37

Hallo, had jammer genoeg opgemerkt dat mijn chainstay van mijn trek superfly al elite 2012 alu fully gescheurd is. Heeft er iemand eentje liggen? Of kent er iemand een bedrijf dat deze nieuw verkoopt. Of laatste optie een bedrijf dat deze kan herstellen/lassen. :~
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2232
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Is dat geen garantie? Of een geval 'eigen schuld'?
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
willy666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: di 14 februari 2012, 12:26
Mijn mountainbike: Trek Full Stache 8

Trek heeft toch levenslange garantie ??
HOPE DOET LEVEN!!!
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

vergelijkbare discussie hier:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 1&t=134339" onclick="window.open(this.href);return false;
1)trek heeft een contactformulier op de site dat het toen niet deed.
2)via facebook wel direct contact gehad met trek, maar dat was meer een It'er geen klantenservice ofzo.
3)contact gehad met een trek dealer waar ik weleens wat koop, maar niet de fiets: die hadden geen zin om er verder naar te kijken.
4)van de winkel die de fiets oorspronkelijk geleverd heeft vrij snel te horen gekregen dat het onderdeel dat ik nodig had niet meer leverbaar was, maar dat de 2012 ook zou kunnen passen. kosten +/- 300E.

aangezien de rest van de fiets ook z'n beste tijd wel heeft gehad, heb ik besloten om voor een nieuwe te sparen.

dus het makkelijkste is contact op te nemen met de winkel waar de fiets vandaan komt, die kunnen dan in het systeem van trek kijken.
h67racing
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 11 februari 2013, 19:21
Mijn mountainbike: Trek superfly al 100 pro 2013

heb pas geleden ook een miniscuul breukje ontdekt in de achtervork van mijn al 100 superfly (2012) grote kans dat het dezelfde is. Ben er nog mee naar de eifel gegaan, niks verder gescheurd. Toch maar via de dealer hier in de buurt een garantieclaim neergelegd. Snel respons gekregen van Trek, geen garantie omdat ik geen eerste eigenaar was. Ik heb dus gewoon de nieuwe besteld bij de dealer, Dekkers in Wanssum, die er ook nog een leuke korting op gaf en ik de vork voor €200 kreeg. Ik heb de oude nog steeds voor reserve liggen en wil hem ook een keer laten lassen maar het materiaal is superdun.... is het bij jou een grote scheur?
as ut ni giët zoë as ut mot da mot ut ma zoë as ut giët
Plaats reactie