Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 28 juni 2017, 20:22 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Wie kan mij helpen aan één van de volgende twee frames:

Een Surly 1x1, maat Medium (18), kleur onbelangrijk. http://surlybikes.com/bikes/1x1

Of een On-One Inbred 29er Single Speed Mountain Bike Frame LTD Edition, in maat 18” (M). http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOSSLTD29 ... td-edition

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 28 juni 2017, 20:26 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Fuel EX8 29, Kona Unit
Geen Kona Unit frame bv? (Niet die van mij maar mss weet ik iemand die er eentje heeft liggen..)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 28 juni 2017, 21:26 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Het liefst zou ik een nieuw frame kopen, maar allebei mijn voorkeuren heb momenteel leveringsproblemen.

Daarom heb ik ook niet gedacht aan een Kona Unit omdat die (voor zover ik weet) geen losse frames leveren.

Het frame zal worden aangekleed als fixie, en dus heb ik er liefst zo min mogelijk ballast aan, zoals ophang-ogen voor schijfremmen en geleidingen voor kabels. Als ik naar de foto's op de Kona-site kijk lijkt de ophanging van de achteras ook nodeloos ingewikkeld voor mijn toepassing. Daarom denk ik voorlopig dat een Kona Unit frame onderaan mijn verlanglijstje terecht komt. 'k Zal binnenkort eens kijken welke maat frame vande Unit bij mij zou passen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 29 juni 2017, 18:04 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Niner EMD9 BBBDB -|- OnOne Inbred XXIXSSSS -|- Soma Fog Cutter
Stuur even een mailtje aan info@justpedal.nl Misschien heeft hij nog iets liggen wat jou past, zowel qua maat als in de portemonnee.

"NO"

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 21:08 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
't Is een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a geworden! :-D

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 22:44 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Niner EMD9 BBBDB -|- OnOne Inbred XXIXSSSS -|- Soma Fog Cutter
Ik lees net een mail van Planet X, dat de Inbred in de aanbieding is omdat hij er helemaal uit gaat... 177 euro voor een frame

"NO"

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 oktober 2017, 06:18 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
In de eerste plaats zijn ze te laat. :-D In de tweede plaats lijkt de aanbieding niet te gelden voor de 18 inch versie.

PS: Hoe wijzig ik de titel van dit hele onderwerp in "Gevonden: Een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a"? Voor losse berichten zoals dit lukt het me wel ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 oktober 2017, 07:33 
Moderator
Moderator
Bahco schreef:
...

PS: Hoe wijzig ik de titel van dit hele onderwerp in "Gevonden: Een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a"? Voor losse berichten zoals dit lukt het me wel ...

Door op knopje wijzigen in startpost te klikken en daar titel aan te passen. Voor nu even voor jou gedaan. Post meteen op slot!
Veel plezier met de kona :-q
Grtz.
Herperduin
Moderator

Profiel  

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen