Wielset 26" is aan vervanging toe (mag op slot)

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
ArjanAanraad
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 18 april 2015, 23:42
Mijn mountainbike: giant xtc 1.5 full carbon

Hoi, ik ben nieuw op dit forum (kan ik mij nog ergens voorstellen?) en heb gelijk al een vraag, ik wil mijn 26" wielset vervangen, ik zoek me suf tussen alle aanbiedingen en heb er te weinig verstand van om een keuze te kunnen maken. Wie kan mij helpen

Hierbij even wat achtergrondinformatie; ik weeg 80 kg en Ik rijd op een giant xtc 1.5 full carbon met V-Brakes en 26" Mavic XM 317 wielen met QR naven. Ik rijd voornamelijk op de weg en door de bossen (zandpaden, los zand en bakken met modder :-)) en wil ook nog wel eens in de Belgische Ardennen gaan biken (Houffalize). Ik heb verschillende bandensetjes, met draad en zonder draad, geen tubes.

Ik zit te denken aan een budget tussen de 200 en 300 euro. Oh ja ze moeten ook nog eens zwart zijn aangezien mijn hele fiets Carbon zwart is. Hopelijk heb ik jullie voldoende info gegeven en kunnen jullie mij helpen.
Laatst gewijzigd door ArjanAanraad op ma 20 april 2015, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
ArjanAanraad
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 18 april 2015, 23:42
Mijn mountainbike: giant xtc 1.5 full carbon

Hoi, ik heb nu dit setje gevonden. Kunnen jullie even meekijken, volgens mij een mooie koop....

http://www.rosebikes.nl/artikel/mtb-wie ... aid:556115" onclick="window.open(this.href);return false;

Moet ik nog ergens aan denken?
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Prima setje in principe. Let wel, ik weet niet of het deze serie was, maar de xt naven met een body die nog wel eens kapot wil gaan.

Maar wat heb je nu als wielset, waarom wil je hem vervangen?
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik heb een setje liggen met Hope pro ST naven en Crest velgen. All black en qr.

Oeps, zie net dat je met v brAkes rijd. helaas
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
ArjanAanraad
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 18 april 2015, 23:42
Mijn mountainbike: giant xtc 1.5 full carbon

Dank je Maverick76. Ik heb inmiddels bovengenoemd setje bij Rosebikes gekocht en laat hier wel even weten hoe ze bevallen. Volgens mij kan dit draadje nu afgesloten worden. Eens kijken hoe ik dit kan doen.
Gesloten