Verkocht: Onderdelen...

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

Wegens enkele upgrades aan mijn nieuwe Stumpjumper heb ik wat onderdelen over die ik niet meer gebruik, dus voor de geinteresseerden:

voor foto's: http://members.home.nl/jpistoor/fotosho ... /index.htm

BB: Shimano BB-ES30, 68 mm (Octalink)
Crankset: Shimano Octalink 44-32-22, incl 2 crankbouten. Kleine beschadiging op rechtercrankarm, niet door gebruik maar zo zat-ie op mijn Stumper toen ik hem kocht. Vraagprijs samen 45 euro
Stuur: Specialized Low Riser XC6066, klemmaat 25.4 mm, afgezaagd op +/- 55 cm --> 15 euro
Stuurpen: Specialized 110mm, 6 graden, klemmaat 25.4 mm. Bevestiging stuur met 4 bouten --> 20 euro
Zadel Specialized BG Comp of Pro --> 20 euro
Zadelpen Specialized Alu, helemaal Zwart, 1 bout. Lengte 400 mm, doorsnee 30.9mm --> 20 euro

Bovenstaande spullen zijn gemonteerd geweest en ik heb er 1x mee gefietst, dus alles echt nog z.g.a.n.... Spullen komen van een 2005 Stumpjumper.

Verder nog de volgende spulletjes in de aanbieding:
Achternaaf Shimano FH-M525 (disc) incl QR, lagers in goede staat, geen lakschade. Over nadat de velg beschadigt is na een klapband --> 15 euro
Zadel Selle Italia Octavia, 2 jaar oud, dek is in perfecte staat, de rails hebben lakschade op de plaats waar de zadelpen zit --> 10 euro

Spullen liggen in Doorwerth (bij Arnhem) maar zijn evt ook te bezichtigen in Zwolle. Eventuele verzendkosten zijn voor de koper ;-)
Laatst gewijzigd door Barrel op ma 9 januari 2006, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ik dat!
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

Lezertjes, over de vraagprijzen mag uiteraard onderhandelt worden hoor; heb geen haast met de verkoop maar de onderdelen echt gebruiken doe ik ook niet dus als iemand interesse heeft??
Heb ik dat!
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

en up
Heb ik dat!
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

Nog maar eens up - niemand interesse?
Heb ik dat!
MARINBIKER
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 7 december 2005, 20:11
Mijn mountainbike: Specialized s-works HT '06,HS33 evoII,SRAM X.0,XT,Truvativ Stylo,Pace RC38 race carbon
Contacteer:

gewicht van de selle italia ??
You cannot kill what you did not create
lbrs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 10 juli 2005, 22:18
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy - Kona Honzo

gewicht van de selle italia ??
als je het nu netjes vraagt, krijg je misschien antwoord.

je kunt ook zelf even kijken :-D

http://www.weightweenies.starbike.com/l ... pe=saddles
MARINBIKER
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 7 december 2005, 20:11
Mijn mountainbike: Specialized s-works HT '06,HS33 evoII,SRAM X.0,XT,Truvativ Stylo,Pace RC38 race carbon
Contacteer:

wat is het gewicht van de selle italia a.u.b. + verzendkosten belgie ? :-D :P
You cannot kill what you did not create
TTF°
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: vr 17 december 2004, 17:27

check pb
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

@ Marinbiker: Gewicht weet ik zo niet precies, ook geen mogelijkheid het enigszins nauwkeurig te meten. Ik vermoed dat het zo rond de 250-270 gram zit, is geen superlicht zadel maar wel comfortabel genoeg.

verzenden naar belgie via tpgpost kost volgens mij in 2006 4,25 euro (tot 500 gram) en duurt dan een dag of 3-4 (www.tpgpost.nl)
Heb ik dat!
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

@ Marinbiker: Met een beetje geluk heb ik het zadel inmiddels verkocht aan TTF*, mocht dit toch niet doorgaan dan laat ik dat asap weten.
Heb ik dat!
Barrel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 9 mei 2004, 21:40
Mijn mountainbike: Stumpjumper Fox\XT\Louise\WCS

Spullen zijn allemaal verkocht dus er mag een slotje op!
Heb ik dat!
Gesloten