Karakteristieke GT cyclocrosser 56cm

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Of je het nou een cyclocrosser, wannabe gravelbike of ideale woon-werkfiets noemt, het maakt deze GT niet uit. Het is een heerlijke karakteristieke fiets die op veel terreinen inzetbaar is. Ik heb hem zelf in de herfst en winter gebruikt voor woon-werkverkeer en in de zomer voor ritten door het bos. Doet ie allemaal zonder morren.

De fiets was oorspronkelijk uitgerust met een (inmiddels verouderde) 105 groepset, maar in het afgelopen jaar heb ik het nodige vervangen. De derailleurs zijn nog 105, maar er zitten nu Sora-shifters op en een Tiagra crankstel (50/34). Het geheel draait en schakelt prima en kan nog een hele tijd mee. De banden zijn Schwalbe CX Comp's die zowel op de weg als in het bos prima rijden. De Avid Shorty 4 remmen zijn voorzien van nieuwe remblokken.

De zitbuis is 56cm van hart bottom bracket tot hart bovenbuis en de lengte van de bovenbuis is ook 56cm.

Al met al een fiets die ik met toch wel wat pijn in het hart weg doe. Vraagprijs €300,-


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Paul Chris
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 28 februari 2008, 23:02

Mooie fiets! (helaas net te klein voor mij). Misschien handig om te weten voor een ander: waar te koop?
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Te klein? Het zadel kan nog een stuk hoger hoor :wink:

De fiets is te zien / testen/ af te halen in Bennekom.
Gebruikersavatar
Natas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo 20 juli 2008, 09:11
Mijn mountainbike: Devinci Atlas Carbon - Specialized Sequoia

Jammer dat je niet wilt versturen , anders was hij al verkocht geweest :bier:
European Box Hexlab / Promax Rider
Gebruikersavatar
con66
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 12:57
Mijn mountainbike: Salsa spearfish
Contacteer:

Mag ik even vragen hoe lang jij bent?
"Mountain Biking, It's not about the miles, it's about the smiles"
Rij met mij mee op
Instagram @mtb_con of YouTube https://www.youtube.com/channel/UC4eOTt ... WmezjjBHDA
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Excuses voor de late reactie... ik ben 1.82m. Korte benen (vandaar de zadelhoogte) en relatief lang bovenlichaam.
Plaats reactie