[Verkocht] Specialized Epic FSR Elite Carbon

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
gerbenvl
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 11:30
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0 (2019)

Nette zeer licht afgemonteerde Specialized Epic Elite Carbon 29 uit 2015. Framemaat M. Met brain system voor en achter!

1e eigenaar: zelf nieuw gekocht bij Specialized dealer in voorjaar 2015. Netjes onderhouden, er is niks aan vervanging toe op dit moment wat betreft ketting, tandwielen en of lagers. Brain voor en achter hebben in februari dit jaar onderhoud gehad, dus zit nog meer als een half jaar garantie op.

Waarom gaat hij dan weg als hij netjes in onderhoud zit? :-) Ik ben toe aan wat anders, wil wisselen naar een trail ipv XC race fully.

Model: Specialized Epic Elite Carbon 29 (M) / Gewicht kaal ~10,9kg (wielset ~3,6kg) / Voorwork: Rockshox SID Brain / Achterdemper: Fox-Specialized Brain / Remmen: Magura MTS Next / BB: Sram PF30 / Crankstel: SRAM S2200 carbon 22-36T / Pedalen: Crankbrothers Eggbeater 3 (enduro lagers) / Derailleurs: Sram X0 / Shifters: Sram X9 / Casette: Shimano XT 11-36 (10speed) / Stuur(pen): Specialized Alloy / Zadelpen: Specialized Aloy / Velgen: Roval Control (383 gram) / Naven: Roval - DT Swiss binnenwerk 32 gaats steekas 142+ / Spaken: DT Swiss Revolution straight pull / Banden: Rocket Ron - Racing Ralph EVO TLE SnakeSkin (tubeless) / Inclusief SWAT kit.

Eventueel met extra Roval Control Trail wielset. Voor het ruigere werk, op de weg of Tacx. Dit is ook een 142+ steekas wielset die voor de Epic geschikt is. Inclusief dezelfde Magura Storm SL 180/160mm remschijven.

Vraagprijs 2199,-. Ophalen in Oosterhout (nb).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gerbenvl op za 8 september 2018, 22:07, 3 keer totaal gewijzigd.
gerbenvl
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 11:30
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0 (2019)

Upje
gerbenvl
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 11:30
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0 (2019)

Upje. Prijs wat omlaag.
Plaats reactie