VERKOCHT: DT Swiss Spline One XM1501 27,5" wielset

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

Omdat ik m'n afgeragde enduro wielset in m'n XC fiets ga zetten (en voor de dikke bak een nieuw set koop ;-)) heb ik een wielset over :-D

Wat: DT Swiss Spline One XM1501 wielset

Specs:
  • 28 gaats, 27,5" velgen met een 23 mm binnenbreedte
  • 15x100 en 142x12 naven met 6-gaats schijfremopname en Shimano HG of SRAM XD driver body naar keuze. Ombouwen naar QR is mogelijk met de juiste adapters.
  • Reeds voorzien van tubeless velglint (maar geen ventielen)
Algehele staat: goed. Naven zijn nog perfect, de velgen hebben wat krasjes hier en daar, ook in de decals. Geen deuken en geen slagen natuurlijk!

Foto's: Goede komen er aan. Ter indicatie gaat het om dit type wielset (niet de 2018 versie):

Afbeelding

Levering: Afhalen op de zuidrand van de Veluwe of in Veldhoven, opsturen is ook mogelijk tegen de gebruikelijke vergoeding.

Prijs: €400,-. Ter info: advies kostte dit zet >€1000,- met een typische webshopprijs van €850,-.
Laatst gewijzigd door eRicW op vr 13 april 2018, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Stamppot with weaksauce!
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

pb
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

'k Heb even gekeken maar ik zie niks in de inbox ;)
Stamppot with weaksauce!
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

net verstuurd, toen jij keek was ik nog aan het typen
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Plaats reactie