Genesis Fortitude Adventure starre Singlespeed

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Vanwege knie klachten die ik ervan krijg doe ik mijn Genesis weg
Frame: Maat L reynolds staal! Kleur Groen, let op, vaste vork!
Wielen: Wheeltec: 29inch Groene Tune naven singlespeed specifiek, alu D-swiss 30mm intern velgen! of een Mavic setje
Remmen: Shimano XT
Crank: Hope, Hope spider 32 hands (zwart)
Zadelpen: Thompson setback (zwart)
Stuur/pen: Nukeproof
Headset: Hope (zwart)
Bottembracket: Hope (zwart)
Banden: Nobby-Nic trailstar 2,35 voorop, Rock-Razor trailstar 2,35 achterop (Nieuwe banden!)
Prijs: €875,-met wheel-tec wielset,- €650,- met Mavic wielset

Een beest van een singlespeed die ik op bijna alle tracks van Nederland gebruik, en waar ik aardig wat PR'en ermee gereden had, Stuurt strak, direct . Accelereert als een gek. Altijd vertroeteld, en in uitmuntende staat. Uiteraard wel hier en daar wat kleine krasjes, maar geen diepe krassen en deuken!
voor vragen kun je me altijd PB'en.
Foto's krijg ik er niet op via Photobucket en Pinkbike, maar als je foto's wil zien, just ask!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Herperduin op do 4 januari 2018, 20:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foto’s in starttopic geplaatst en nu graag geen kicks meer binnen 48uur en @allen: alleen reactie bij interesse en dank voor hulp!
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Een fantastische bike! Het is ook een veelzijdige bike, want je kan er ook een trekkingbike van maken met Shimano Alfine. Zeer goed rijdend en comfortabel. Wereldfiets!
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Prijsaanpassing met een Mavic wielset ( met nieuwe Ritchey banden ) ook te koop, voor €650,-
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

upperdupup
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

VERKOCHT! Mag op slot
Gesloten