Bob Ibex/oakley/Sinner/Pearl izumi/Dare2b

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

Bob Ibex
Bob Ibex 26 plus. Past achter 26 inch fietsen met dikke banden. Past ook achter 28inch fietsen met banden tot ±1,75inch. Past dus achter een normale toer/reisfiets er van uitgaande dat je niet met ballonbanden rijdt.

De aanhanger incl. tas kost nieuw € 635,- bij fietskarren punt com.
Aanhanger komt incl. originel Bob waterdichte tas, een spin en een speciale quickrelease snelspanner om de kar veilig en zeker aan de fiets te monteren.

Kar weegt zelf 7,5kg. De tas heeft en inhoud van 60ltr dacht ik. De bagageruimte is 64x41x46cm. De kar is geveerd dus offroad gaat ook prima. Het wiel is 16" en de band heeft nog een prima profiel.
De kar kan bekeken en getest worden uiteraard(Alkmaar). Versturen doe ik niet.

Vraagprijs €225 maar een goed bod neem ik in overweging

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oakley Half jacket sliver + extra glazen
Oakley half jacket met kras op linker glas van de donkere glazen. Zit buiten het gezichtsveld van je ook dus als je de bri op hebt zie je het zelf niet.
De oranje(contrastverhogende glazen zijn nog nagenoeg nieuw a € 38,50)
Nog steeds nieuw te koop voor om en nabij de 90 euro(zonder extra glazen!)

Ophalen of aangetekend versturen(aangetekend ivm vervelende ervaring uit het verleden)

Vraagprijs €40 maar een goed bod neem ik in overweging

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sinner Booster polarized NIEUW
nieuw, nooit gebruikt. Nieuwprijs €38, zie kaartje

Ophalen of aangetekend versturen(aangetekend ivm vervelende ervaring uit het verleden)

vraagprijs €20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Pearl Izumi fietshirt maat Extra Large
1 keer gedragen tijdens fotoshoot, daarna gewassen en niet meer gedragen. Past door de brievenbus dus verzendkosten vallen mee.

vraagprijs €20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dare2b dames windjasje maat 38
Nieuw, nooit gedragen.
Past door de brievenbus dus verzendkosten vallen mee.

Vraagprijs €20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dare2B baggy short ZGAN maat waist 36
1 keer gedragen tijdens fotoshoot, daarna gewassen en niet meer gedragen.Lekekr broekje voor over de fietsbroek of gewoon casual. Veel zakken met klittenband en ritssen. Verstel middels heupband dus past bijna altijd;-)

1 keer gedragen tijdens fotoshoot, daarna gewassen en niet meer gedragen. Versturen kan maar aangetekend ivm vervelende ervaring uit het verleden.

Vraagprijs €20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dussssss©
Plaats reactie