Kona Unit, singlespeed frameset, maat 19" / L VERKOCHT

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Wegens vervanging door mijn nieuwe Project XII doe ik mijn Kona Unit frame met bijbehorende vork de deur uit. Beetje met pijn in het hart, was echt een heel fijne fiets. Maar goed, ook zonde om hem zo te laten staan terwijl ik er vermoedelijk niets meer mee ga doen.

Frame en vork zijn beide in keurige staat. Het is een 2014 model frame (Reynolds 520 buizen), nieuw door mij gekocht in 2015. Voor de geometrie, zie http://2014.konaworld.com/unit.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;. Vork is de stalen Kona P2. Framemaat is 19". Ik ben zelf 1,87 meter.

Balhoofd zit erin. Is niet de beste kwaliteit (lagers met open kooi), maar kan nog wel even mee. Zadelpenklem zit er ook op.

Maakt een mooie basis voor veelzijdige single speed 29er. Star is hij perfect voor eigenlijk alle Nederlandse rondjes. Met een 100 mm vork erin heb ik er ontzettend veel lol mee gehad in de Welshe trailcentres. Eventueel is hij ook geared te maken met een andere driveside dropout (te krijgen bij elke Kona dealer).

Prijs: 300 euro
Locatie: Amsterdam

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door DaanJ op do 16 november 2017, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Up
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Verkocht, kan dicht
Gesloten