Prijsverlaging - Leatt, Alpinestars, 661, Specialized

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Autoplay
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 15:27

Hallo allemaal,

Lange tijd ben ik zeer actief (lees-)lid geweest op het forum en ben ik een actieve downhiller geweest. Baan en kinderen gooien inmiddels roet in het eten en daarom doe ik afstand van een aantal DH specifieke items.

merk - Leatt nekbrace. Type DBX Bicycle.
type - DBX Bicycle
bouwjaar - omstreeks 2014
maat - universeel, verstelbaar
staat - Zeer beperkt gebruikt (max. 5 keer).
vraagprijs - EUR 150 > EUR 100
kleur - Wit/grijs
woonplaats verkoper / mogelijkheden/kosten verzending - Beesd. Ophalen, verzenden na vooraf betalen.

Afbeelding

merk - Alpinestars spine protector
type - Track protection vest
bouwjaar - omstreeks 2014
maat - Maat M
staat - Zeer beperkt gebruikt (max. 10 keer).
vraagprijs - EUR 125 > EUR 75
kleur - Donkerblauw/wit
woonplaats verkoper / mogelijkheden/kosten verzending - Beesd. Ophalen, verzenden na vooraf betalen.
Zie voor product:http://www.twowheelforum.com/91-riders- ... -vest.html
Afbeelding

merk - 661
type - Pressure suit > in tegenstelling tot de foto is het de variant met korte mouwen en dus niet met onderarmprotectie.
bouwjaar - omstreeks 2014
maat - Maat L
staat - Zeer beperkt gebruikt (max. 2 keer).
vraagprijs - EUR 75 > EUR 50
kleur - Zwart
woonplaats verkoper / mogelijkheden/kosten verzending - Beesd. Ophalen, verzenden na vooraf betalen.

Afbeelding

merk - Schwalbe
type - Rocket Ron 2.4 2x (voor- en achterband)
bouwjaar - omstreeks 2015
maat - 26 inch
staat - Zeer beperkt gebruikt (max. 50 km).
vraagprijs - EUR 25 > 20
kleur - Zwart
woonplaats verkoper / mogelijkheden/kosten verzending - Beesd. Ophalen, verzenden na vooraf betalen.

Bij een goed bod ben ik bereid afscheid te nemen van mijn Specialized Stumpjumper FSR Comp Evo uit 2013. Kleur: zwart/wit 26 inch uitvoering. Ik heb deze gekocht nadat het bergafwaarts (haha) ging met mijn DH-hobby en hoopte dat het een goed compromis was tussen XC en DH. Helaas nauwelijks op gefietst, dus hij staat al 3 jaar ongebruikt heel goed te zijn. Is max. 1200 km op gefietst. Aankoopprijs was destijds EUR 2800. Fiets heeft altijd binnen gestaan en is na iedere MTB-trip schoon gemaakt. Goed onderhoud gehad en is recent volledig door LBS gecheckt waarbij alleen de rem-/schakelkabels aan vervanging toe waren.

De originele naven en velgen zijn opgewaardeerd naar DTSwiss naven. (Ik voeg later het exacte model toe). Aanwezige pedalen zijn Crankbrother Mallet 2. VRAAGprijs EUR 1.450

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Autoplay op do 12 april 2018, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Autoplay
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 15:27

Prijsverlaging
Autoplay
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 15:27

Kick...de boel moet weg, doe een goed bod!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Zou je ook een vraagprijs voor de fiets willen toevoegen?

Thx.
Autoplay
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 15:27

Goed punt. Done!
Plaats reactie