1990 Cannondale SM700 Deore LX en DX bijna geheel origineel

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Hoi All,

Eigenlijk een beetje met pijn in mijn hart doe ik mijn 1991 Cannondale SM700 in de verkoop. Heb hem gekocht en hij staat alleen maar in de fietskamer. Behalve dat het zonde is heb ik ondertussen andere projecten die tijd en (jawel de aap uit de mouw) geld kosten.

De fiets is geheel origineel op de achtervelg en stuur na. Deore DX canti's (m650) en shifters. Derries en cranks zijn M550 LX. Heeft een Ritchey voorvork. Originele Vetta zadel met eraan vast de super coole zadelpen (zadelpen heeft een verassing erin, als je weet wat het is, krijg je korting ;) ). Maat is 22", maar is weer eens een gekke Cannondale, dus is niet eens zo super groot.

Voorvork heeft wat roest plekjes, zal ik behandelen met anti-roest en even waxen. Paint job op frame is bijzonder goede staat, paar kleine chips maar dat is onvermijdelijk. Kleur is te vet met die neon spetters :D

Het liefst houd ik de Wolber banden zelf en komt hij op Smart Sam te staan. Maar mocht je perse de Wolbers willen hebben dan hoor ik het wel.

Vraag E200,- maar een goed bod is altijd welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Stephen op do 18 januari 2018, 00:30, 10 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik zie de foto's niet...
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Jamis Diablo schreef:Ik zie de foto's niet...
Dat is vreemd, ik wel namelijk. Ook uitgelogd kan ik de foto's zien :S
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

https://goo.gl/photos/b7mfbLt12vLgLy5B6 Dit is het google album. Moet via de link wel naar de foto's gaan voor het geval mensen de foto's niet kunnen zien

Edit: Als het goed is zijn de foto's nu ook zichtbaar in start post.
Gebruikersavatar
cyclocrosser2
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 oktober 2011, 18:15
Contacteer:

Afbeelding

Zo moet je die foto's plaatsen
[ img ] url van de image [ /img ]

(alleen de spaties weglaten) :-q
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Ik heb nooit problemen met foto's posten :S Als ik de url uit de adresbalk kopieer zie ik de foto niet. Normaal doe ik ook gewoon rechtermuisknop en dan kopieer adres van afbeelding en dat tussen de img code plakken. Irritant google, zal ze nog wel ergens ander uploaden. Als ik trouwen jouw foto adres kopieer Cyclo lijkt het wel te werken :S
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Kickerments!
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Na maanden maar een bumpert!
Plaats reactie