Diverse parts

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
liegebeest
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 343
Lid geworden op: vr 9 november 2007, 13:32
Mijn mountainbike: Surly

Dura Ace voorderailleur 7703. Voor triple uit 9 speed groep, maar kan ook met dubbels en/of 10 speed. Klemband 31,8mm. Vrijwel nieuwstaat (optisch en kooi). 35 Euro
Afbeelding
Cinelli Touch ergostuur. 26.0 klemmaat, 44 breed. 15 Euro
Afbeelding
Afbeelding

Dura Ace balhoofdlager 1"draad. Gebruikt en wat sporen, maar nog altijd fraai. Originele crown race voor de vorkbuis is gebarsten, maar is nog el bruikbaar. Ook is er een reserve-exemplaar bij met zelfde maten en een extra lager. 40 Euro
Afbeelding

Ritchey classic stuurpen (2x). 1x130mm met logo's zijkant er af (op faceplate nog wel), 1x 110 mm met alle logo's er nog op. Verder zgan, fraai model. 10 Euro per stuk.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door liegebeest op zo 21 december 2014, 13:35, 2 keer totaal gewijzigd.
liegebeest
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 343
Lid geworden op: vr 9 november 2007, 13:32
Mijn mountainbike: Surly

Zo even omhoog en een update:

Ik krijg redelijk wat vragen her en der, dus nog wat details over een Surly cross check.

In dit frame passen dus banden tot ongeveer 29x2.00. Ongekend breed rubber voor zo'n type frame.
Er passen zowel racewielen als mtb/trekking wielen in, de spacing is 132,5mm.
Er zitten semi-horizontale drop outs in, dus je kunt single speed of fixed rijden. Maar het heeft ook een derailleuroog, dus alle soorten gearing kunnen.

Dit is waarom een CC zo geliefd is.

Wat betreft prijs: een nieuwe cross check single speed kost je 950 eurie. De partslist hier is slecht vergelijkbaar, maar resulteert in een soortgelijke fiets m.u.v. het andere stuur natuurlijk. Deze setup telt op tot tegen de 1100 euro.....onderhandelen svp alleen hier op de stoep.
liegebeest
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 343
Lid geworden op: vr 9 november 2007, 13:32
Mijn mountainbike: Surly

Hatsikidee, ideaal fietsje voor deze tijd van het jaar. En het voorjaar en de zomer en....
liegebeest
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 343
Lid geworden op: vr 9 november 2007, 13:32
Mijn mountainbike: Surly

Dit weekend kun je nog aan de surly avonturen beginnen, dit is het Zwitserse zakmes onder de fietsen.
liegebeest
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 343
Lid geworden op: vr 9 november 2007, 13:32
Mijn mountainbike: Surly

Surly i zojuist verkocht
Plaats reactie