'Ladies Only' op de Zeddamroute

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Wat is de tijdsplanning van de dag? Lijkt me opzich wel eens leuk om met andere dames in het bos te fietsen, maar ik moet ook nog werken die dag.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik denk 9.15 verzamelen en 9.30 start. Ik ga er vanuit dat met de minder ervaren dames we zeker ruim twee uur onderweg zijn en daarna is er Soep met Enorme Ballen en Broodjes voor wie wil.
Gebruikersavatar
Marja
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: za 4 mei 2013, 18:54
Mijn mountainbike: Giant

Oeh, vroeg! :)
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Marja schreef:Oeh, vroeg! :)
Idd, maar dan zij we wel lekker op tijd weer terug!

Tina, is die 2 uur incl. Alle beklimmingen of mogen we smokkelen?
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Er kan bij de twee grotere klimmen gesmokkeld worden mochten de beentjes het niet helemaal aan kunnen die dag.
Zitten we mooi op tijd aan de nu al bekende Tina's soep. :wink: :-D
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ja, de Hettenheuvel, die is lekker pittig maar als je die liever niet doet, no problem, die is prima te vermijden.
En de Hulzenberg bij Elten/Stokkum, die is ook prima te omzeilen :winkie:
Op hele slechte dagen weet ik die detours ook uitstekend te vinden :D
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Ron.l schreef:Er kan bij de twee grotere klimmen gesmokkeld worden mochten de beentjes het niet helemaal aan kunnen die dag.
Zitten we mooi op tijd aan de nu al bekende Tina's soep. :wink: :-D
Strak plan! :-q
De afkorting bij de Hulzenberg ken ik en is eigenlijk hartstikke legaal (je volgt niet de mtb route maar je mag er wel fietsen :wink: )
In de buurt van de Galgenberg heb ik nog nooit gefietst dus die afkorting ken ik (nog) niet.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Die Galgenberg is je minste zorg :winkie:
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

TinaToertocht schreef:Die Galgenberg is je minste zorg :winkie:
Oooh, dat heb ik me vergist in de namen. Ik pak zodadelijk de kaart van het Montferlandse bos erbij. Ik weet wel dat als je vanuit Stokkum het bos weer in gaat dat je een klim hebt waar ik me elke keer weer in vergis. Ga je de bocht om: verdorie, Nee hè zijn we nou nog niet boven? :-{
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik zit heel hard te kraken welke jij bedoelt.
Daar zit toch helemaal geen bocht in?
Of bedoel je die 'valsig plat-ellende' met veul stenen en wortels in het 's-heerenbergse deel?
Daar zit een bocht in maar echt een klim is het niet. Maar ik zit daar wel altijd te mopperen, kom er nooit soepeltjes overheen.
Gebruikersavatar
Marja
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: za 4 mei 2013, 18:54
Mijn mountainbike: Giant

Zoveel mogelijk eromheen denk ik. Ik ben wel vh smokkelen. :) En 9:15 is niet echt vroeg, maar om om 9:15 daar te zijn moet ik denk ik toch wel 7 uur weg. Dus 6 uur opstaan. Maar goed,dat moet lukken!
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

TinaToertocht schreef:Ik zit heel hard te kraken welke jij bedoelt.
Daar zit toch helemaal geen bocht in?
Of bedoel je die 'valsig plat-ellende' met veul stenen en wortels in het 's-heerenbergse deel?
Daar zit een bocht in maar echt een klim is het niet. Maar ik zit daar wel altijd te mopperen, kom er nooit soepeltjes overheen.
Even de kaart erbij gepakt. 8) ik bedoel het gedeelte dat je Stokkum voorbij bent (stuk zandpad) en dan weer terug komt om het verharde fietspad bij de 5-sprong en daar het bos weer in gaat. Je slaat dan een paar keer af en elke keer denk je dat je boven bent en dan moet je nog een stuk...

Weet nu ook weer waar de Galgenberg ligt... Was even weer vergeten dat die er ook in zit. :o
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Bij Tina's even een voorstel gedaan voor een later tijdstip.
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Marja schreef:Zoveel mogelijk eromheen denk ik. Ik ben wel vh smokkelen. :) En 9:15 is niet echt vroeg, maar om om 9:15 daar te zijn moet ik denk ik toch wel 7 uur weg. Dus 6 uur opstaan. Maar goed,dat moet lukken!
Marja, je woont toch in Deventer? Ik weet niet hoelang het duurt voordat je op de autobaan bent maar van daaruit is het ongeveer 3 kwartier naar mijn huis. Reken dan een klein half uurtje extra voor het monteren van de fiets op je auto en naar Zeddam rijden.
Gebruikersavatar
Marja
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: za 4 mei 2013, 18:54
Mijn mountainbike: Giant

7 uur hier weg, dan ben ik 8 uur bij jou, half 9 weg, ben ik daar kwart voor 9 toch? Ben graag half uur van te voren, houd niet van precies op tijd zijn, want dan wordt het altijd later.
Plaats reactie