'Ladies Only' op de Zeddamroute

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Wie van de dames vindt het leuk om met een clubje vrouwen op een warme, zonnige zondag ergens in mei/juni op de Zeddamroute te gaan fietsen?
Meld je aan via Tina's Sterke Sherry Stories in de Loungebar of via mijn pb.
We gaan voor de FUNfactor! Dus geen gerace en lekker genieten! :D
Ik zorg voor een lunch! Verdere details bespreken we nog wel.
Er is plek voor tot 20 personen (dat wordt dan wel even proppen in de hut...)
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Nou......dames.....niet allemaal tegelijk hoor...... :~
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Ik denk dat iedereen wacht tot het zonnetje daadwerkelijk gaat schijnen.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Oké, de zon schijnt nu en ik rook net een toefje voorjaar in de lucht......JOEHOEIIIIII :D :D
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

TinaToertocht schreef:Oké, de zon schijnt nu en ik rook net een toefje voorjaar in de lucht......JOEHOEIIIIII :D :D
en dat die zon wat langer aan de hemel mag blijven staan, zodat de fulltime werkenden onder ons ook de bike nog even uit kunnen laten bij thuiskomst :wink:
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Ik vind de Zeddam route een leuke route.
Ons kluppie met zo'n 9 dames kan ik wl ff informeren. Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, vooral wanneer er lekker eten is na teugkomst.
Maar dan moet de datum wel op tijd vaststaan, vanuit Zeist is het best een eind rijden.
Eerst doen, dan denken
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Gezelli! :D
26 mei een idee?
Inmiddels wordt het geloof ik wel weer een soort van mixed-ride.
Wiebie wil graag met haar partner komen. Dan doen we gewoon een slome groep en een snelle ofzo.
Hou anders Tina's Sterke SS uut Zeddam even in de gaten in de Loungebar.
Mud mate wil ook héél graag een keer meerijden maar zit met werkweekenden, stemmen we even af of 26 mei voor iedereen een goede datum is.
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Mixed ride? :~

Juist girls only leek me leuk.
Biken met partner kan iedere zondag, toch?

26 mei is dag na Limburgs Mooiste. Gaat mij dan niet lukken. Sta ik nog op de LM camping.
Zowieso staan veel data van toertochten al vast.

Ik hoor wel welke datum het wordt.
Eerst doen, dan denken
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

[quote="hebin029"]Mixed ride? :~

Juist girls only leek me leuk.
Biken met partner kan iedere zondag, toch?

Kwam vooral omdat de ladies-reacties ernstig uitbleven :roll: en idd een Mudmaatje die ook graag mee wilde
Denk alleen aan jouw naam en lijstje bikes bij je profiel te zien dat Tina en ik snel aan de sherry toe zijn :winkie:
Mijn versnelling staat niet in de GT stand of ben ik te voorbarig :D ?? Roep me maar tot de orde indien nodig...........
Zeddam ken ik, nog, niet dus bij mij is wordt het soort sightseeing en Tina is de gids :bier:
Bij mij staat er in ieder geval nog niets vast in Mei!!
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

[quote="hebin029"]Mixed ride? :~

Juist girls only leek me leuk.
Biken met partner kan iedere zondag, toch?

Kwam vooral omdat de ladies-reacties ernstig uitbleven :roll: en idd een Mudmaatje die ook graag mee wilde
Denk alleen aan jouw naam en lijstje bikes bij je profiel te zien dat Tina en ik snel aan de sherry toe zijn :winkie:
Mijn versnelling staat niet in de GT stand of ben ik te voorbarig :D ?? Roep me maar tot de orde indien nodig...........
Zeddam ken ik, nog, niet dus bij mij is wordt het soort sightseeing en Tina is de gids :bier:
Bij mij staat er in ieder geval nog niets vast in Mei!!
Mariekepiek
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 11 december 2011, 19:50

Als ik die dag een auto kan regelen lijkt mij het ook leuk!
mirjam1980
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: za 23 oktober 2010, 00:03

Het lijkt mij wel leuk om mee te doen!
Mijn vriend leest altijd de Tina's Sterke Sherry Stories (is een groot fan!)
Hij vertelde dat er een damestocht georganiseerd wordt in Zeddam :).
Ik woon alleen in Zoetermeer, dus dat is best een stuk rijden :).
Als er een datum bekend is kan ik beter bepalen of ik mee kan doen. Dan kunnen we bijvoorbeeld een weekendje in een bungalowpark in de buurt boeken. Maken we er gelijk een gezellig weekendje van met ons dochtertje van 1,5 jaar erbij :).

Oh ja, ik mountainbike alleen niet zo vaak (een bijwerking van al dat moederkloeken :)).
En verder ben ik nogal een schijterd. Alles dat stijler naar beneden gaat dan een roelstoeloprit/afrit is engggg (ook erger geworden met het moederkloeken :)).
Maar ik vind het wel super leuk en probeer steeds mijn grenzen te verleggen.
Is de MTB-route van Zeddam geschikt voor licht schijterige-moederkloeken? :):)
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

@mirja1980;Zeddam geschikt voor schijterige moederkloeken.....uh...ik fiets er ook dus ik denk dat ik met ja moet antwoorden. Je moet wel een beetje een redelijke conditie hebben anders red je de eerste berg al niet! :winkie:
Maar waar je het te eng vindt, afstappen kan altijd!

Leuk dat je vriend zo'n groot fan is! :D
We gaan zondag de eerste route (voor mij) buiten de Zeddamroute fietsen, ik probeer er dit jaar nog zoveel mogelijk te doen. Eind van het jaar hoop ik het boek klaar te hebben! :D Heb jij een leuk kado voor je vriend!

@mariekepiek; Leuk :-q
Mariekepiek
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 11 december 2011, 19:50

@TinaToertocht.. je hebt het over een boek.. Welk boek bedoel je dan? Wij hebben laatst een routeboek gekregen. Bedoel je toevallig die? Zoja, hoe volgen jullie de routes dan? Ik ben net verhuisd naar een gebied met mooie MTB routes (omgeving Ede) maar ze zijn niet altijd zo makkelijk te volgen! Tips zijn welkom :)
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Nou, dat boek moet ik nog effe schrijven en daar moet ik eerst de routes voor rijden. :D
Plaats reactie