Hai, ff voorstellen.........

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
helmpje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 april 2012, 20:11

Hai :-D,

Ik, mandy 37, gluur al een kleine periode mee op het forum en vond het nu maar eens tijd worden om me te registreren en netjes voor te stellen.
Ik was al een hele tijd opzoek naar een leuke sport. In de loop der tijd al van alles geprobeerd. Van Zumba tot sportschool maar dit kon mijn interesse niet houden. Totdat mijn broer een mtb had gekocht en ik zijn verhalen aanhoorde. Zijn fietsmaatje was inmiddels niet meer actief bezig waardoor hij genoodzaakt was alleen te fietsen. Ik stelde vervolgens met een gekke bek voor dat mountainbiken mij ook wel wat leek en dat ik wel eens naar een fiets ging kijken. . . . . . . . Je raadt het al.... binnen 2 weken stond er een hagel nieuwe cubemtb in mn huiskamer. Bij de eerste keer mountainbiken kwam ik mezelf al snel tegen en bleekt dat mijn conditie ver te zoeken was. Maaaaaar na een aantal keer fietsen ontzettend enthousiast geworden :D en de conditie komt beetje bij beetje. Ik heb nog nooit een sport zo leuk gevonden. Top!!
Ik hoop hier veel leuke dingen te kunnen lezen en wie weet fietsmaatje te leren kennen.
Grtzzz helmpje 8)
Willemijn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 4 april 2012, 14:25

Welkom hier! en misschien heb ik t niet goed gelezen maar waar in de omgeving zoek je een fiets maatje? leuk zo enthousiast.. Ben ook hard aan t werken aan m'n conditie :)
helmpje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 april 2012, 20:11

Hoi Willemijn, dank je wel ! ik woon in de omgeving van Beverwijk. Doe jij speciale trainingen voor je conditie?
helmpje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 april 2012, 20:11

Hoi Willemijn, dank je wel ! ik woon in de omgeving van Beverwijk. Doe jij speciale trainingen voor je conditie?
helmpje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 april 2012, 20:11

Hoi Willemijn, dank je wel ! ik woon in de omgeving van Beverwijk. Doe jij speciale trainingen voor je conditie?
jeroen_rhenen
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 714
Lid geworden op: zo 24 april 2011, 17:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

das 3 keer :lol:
When i was born devil said …Oh Shit!!!!Competition…!!! …
helmpje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 april 2012, 20:11

Ging niet helemaal goed idd :-D
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

jammer, net geen 4 op een rij..
life starts @ 150bpm...
helmpje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 april 2012, 20:11

:D
Plaats reactie