5 meiden gezocht voor 24-uurs marathon

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
MTBelly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 16 april 2009, 14:57
Mijn mountainbike: Epic Comp 29

druk met studeren, maar wel flexibel om te gaan biken. Ik wil graag bv zondagen aan toertochten meedoen. Denk dat t wel fijn is om te oefenen. Maar Gulbergen is wel fijn om de berg zelf te oefenen...
Irene
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:45
Mijn mountainbike: Een mooie blauwe Trek

Toertochten is een goed plan!
Nog meer meiden zin om mee te gaan trainen?
Stalen Bert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 februari 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Trek 7500 '98; SJ-HT comp '01; Pinarello Montello '83, Pina cross '82

M@rleen schreef:link: http://www.dealextreme.com/p/t6-waterpr ... -set-82510

35 euri's, Zeer goed lampje. Tweede lampje is hier al onderweg.

Er is nu ook een lamp met extra lumen, p7. heeft demand dear revering met?:

http://www.dealextreme.com/p/p7-water-r ... -set-82734" onclick="window.open(this.href);return false;
Racefietsen is een middel, mountainbiken het doel!
Quitters never win, winners never quit - Recycle; use your bike over and over again
homiafortuna
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 16 april 2012, 20:25
Mijn mountainbike: Trek

Heb je al een team bij elkaar. Het lijkt mij hartstikke leuk om aan zo'n marathon mee te doen. Ik kan helaas niet met jullie trainen, want ik woon in Friesland (ben wel een "Fries" met een zachte g). Mochten jullie vrouwen te kort komen voor de Gulbergen24, dan hou ik me aanbevolen. Fiets momenteel veel op de racefiets, maar in de winterperiode ieder weekend een MTB-tocht ergens in het land.
MTBelly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 16 april 2009, 14:57
Mijn mountainbike: Epic Comp 29

Hoi!

Nee staat op een zeer laag pitje.... Ik denk dat ik me weer ga aansluiten bij het team van mijn vriend. Daar zal de spoeling ook redelijk dun zijn helaas, dus wellicht een plaatsje over. Stuur me anders ff een persoonlijk bericht met je gegevens, dan hou ik je per mail op de hoogte, idee?

Verder is trainen voor zon race wel aan te bevelen. Weet niet hoe goed je in klimmen bent, maar die gulbergen-bult moet je echt wel eens gehad hebben, anders kom je jezelf gruwelijk tegen s nachts. Kijk maar. Leuk dat je hebt gereageerd!

Groetjes
Annabelle
homiafortuna
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 16 april 2012, 20:25
Mijn mountainbike: Trek

MTBelly, ik heb je een PB gestuurd.
Plaats reactie