Fiets vriendinnetjes Limburg gezocht

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Djeddah
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 9 december 2010, 21:51
Mijn mountainbike: Cove Handjob

Hee hallo, ik heb al elders een oproep geplaatst mbt het vinden van nieuwe fietsvrienden, maar heb er weinig respons nog op gehad. Dus ik dacht laat ik het hier even proberen.

Ik ben vanaf januari weer tijdelijk in Roermond en zou graag hier de omgeving op mijn MTB willen verkennen. Alleen heb ik niet zo'n zin om alleen erop uit te gaan en op de Meinweg te verdwalen ofzo. Dus ik vroeg me af of er hier dames zijn die er net zo over denken.

Ik ben op zoek naar relatief serieuze rijders, maar geen mensen die snelheidsduivels zijn en in alles een wedstrijd zien. De groep waar ik normaal mee rij heeft als motto dat het voor iedereen leuk moet zijn. Alle leeftijden, alle niveau's gaan met elkaar op pad en er wordt aangepast op de langzaamste, ook totdat deze zijn/haar adem weer terug heeft.

Hoop te horen of er mensen zijn daar die gelijkdenkend zijn...
EJM
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 18 maart 2011, 04:58

Hoi Djeddah.
Ik woon in de buurt van Roermond, en ik wil ook weer gaan mountainbiken, is wel effe geleden dus moet er wel weer in komen.
Ik deed het eerst alleen, maar vind dat nog al saai.
Ik wil wel graag met je mee gaan mountainbiken als je wilt.

Groetjes Els.
iesje73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 27 februari 2011, 17:17

Ik woon in Hoensbroek, dat is toch alweer een stuk lager weer.
MVE
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 28 juni 2011, 08:14
Mijn mountainbike: Focus Killer Bee LTD

Ik woon in Maastricht. Ben beginnend(heb het vaker gedaan, maar wil nu een fiets aan schaffen). Maar heb net onder Luik ook hele mooie routes ontdekt. Hoewel Brabant ook heel mooi gebied moet hebben.
Als je van de berg af rolt, dan ben je gauw beneden
ptje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 7 augustus 2011, 14:18
Mijn mountainbike: Lapierre spicy 316 Turner nitrous

Heey Djeddah,

Ik woon in maasbracht en fiets gemiddeld 80km over de meinweg.
Als je eens mee wil moet je maar roepen!

Paul
Plaats reactie