mountainbike vriendinnetje gezocht Utrecht

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
bosbes
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 augustus 2010, 22:59

Ik (30) ben op zoek naar een iemand (v) die met mij wil fietsen in de omgeving van Utrecht.
Ik mountainbike graag in de bossen, ben sportief, maar wil ook genieten van de omgeving en lekker buiten zijn. Ik zou graag in het weekend of door de week een avond willen fietsen. Ik ben niet bloedfanatiek, wel enthousiast.

Lijkt het je gezellig? Stuur een mailtje!

Groet,

Welmoet
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Hallo Welmoet,

Ik kom uit Zeist en we hebben met een aantal meiden een leuk dames mountainbikeclubje opgericht.
We fietsen op zondagochtend maarals je eens s avonds wil biken dan hoor ik het ook graag..

Utrecht heeft alleen weinig leuke bikespots (al wil ik wel eens de vuilstort van Nieuwegein proberen)

Wij biken vooral: Leersum, Amerongen, Lage Vuursche, Soestduinen en Zeist.
Mocht je een keer mee willen, PB me dan even.

Geldt trouwens voor alle dames in deze regio

gr Carin
Eerst doen, dan denken
sproet35
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: di 7 juli 2009, 15:44
Mijn mountainbike: nice cube!!

hoi,

ik kom uit de buurt van utrecht en zou ook wel es mee willen fietsen... jammer dat het nu weer zo vroeg donker wordt... maar in het weekend zou wel moeten lukken..
Meestal ben ik dan in noord brabant te vinden waar het goed fietsen is! :-D
maar hier in de omgeving is ook prima... pas in amerongen geweest, mooie omgeving alleen wel slechte bewegwijzering!

laat maar een pb ozi achter :-q

groetjes
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

slechte bewegwijzering
Valt toch reuze mee? Paaltjes zijn duidelijk zichtbaar
Eerst doen, dan denken
sproet35
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: di 7 juli 2009, 15:44
Mijn mountainbike: nice cube!!

ha ha, ik kon ze wle zien hoor en ik ben ook niet verkeerd gereden! mijn partner wel.... ha ha en dan zeggen ze dat vrouwen slecht zijn in de weg vinden....
Plaats reactie