Girlz Let's Ride downhill/freeride

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Mijn 26" heeft idd 140mm maar ik ben aan het kijken om volgend jaar een 29" te kopen, en twijfel nog enorm tussen de Camber (110mm in carbon) en de SJ (130mm ook carbon), voelt de 130/140 niet te veel in Nederland? Jij hebt brain, dat scheelt wel enorm, mijn SJ heeft dat ook nl.
Superniekie
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 22 november 2005, 18:30
Mijn mountainbike: Cube 9 versnellingen en Singlespeed
Contacteer:

Je kunt aan zo'n testdag mee doen van Specialized, dan kun je het verschil merken.
Maar tot nog toe ben ik heel blij en de vork is helemaal in te stellen (ook 120 mm of met het clim,trail, descend knopje) en op het ene parcours zet ik de brain open en op de andere bijna dicht. Je zit is misschien wat rechterop als bij de camber.
Door die instellingen heb ik zelf niet het gevoel dat ik op een fiets fiets die teveel is voor Nederland. Die reacties krijg ik om me heen tijdens het fietsen wel van passanten. Maar ik ben iemand die meer voor het spelen en lekker fietsen is, dan alleen maar keihard fietsen en op mn klokje kijken en naar mn gemiddelden.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Ja 19 oktober ga ik ze aan de tand voelen - tijdens een testdag in Apeldoorn- en ik heb de mazzel dat ik de MH2D op een Camber kan rijden, dus ik kan wel genoeg uit proberen, vind spelen ook leuk maar ook leuk als t met een snelle bak kan ;-)
Superniekie
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 22 november 2005, 18:30
Mijn mountainbike: Cube 9 versnellingen en Singlespeed
Contacteer:

Het is natuurlijk ook hoe je m wilt gebruiken. Ik was opzoek naar fiets waarmee ik bijna overal mee uit de voeten kan. Zodat ik met 1 fiets (naast mn singlespeed) alles een beetje kan doen. Hoewel ik erg benieuwd ben hoe het gaat in de filthy trails, in Winterberg kan ik op deze nog wel even vooruit. Nog veel te leren.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Ja, dat is het lastige waarvoor ga je 'm gebruiken. Kies ik dan voor de 85% ritjes in NL die ik ermee doe of de 15% uitstapjes naar buitenland waar het spannender kan worden, lastig kiezen. Even testritjes afwachten.

Ik ga zondag as spelen bij FT, bevriende fotograaf moet voor zijn opleiding plaatjes maken :-)
Superniekie
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 22 november 2005, 18:30
Mijn mountainbike: Cube 9 versnellingen en Singlespeed
Contacteer:

Oh leuk, veel plezier! Altijd leuk om zo mooie foto's van jezelf in volle concentratie terug te zien.
Ben de komende week naar Duchenne Heroes, maar kan helaas niet meefietsen door een gebroken rib. Dus ga ik m'n team maar extra verwennen.
Plaats reactie