Fietsmaatje gezocht in Noord-Limburg

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Critical_Sin
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 27 april 2010, 20:19
Mijn mountainbike: Merida

Hallo, ik ben op zoek naar een fietsmaatje. Ben het al een tijd alleen aan het doen en dat is niet altijd even gezellig.
En het helpt de discipline ook een beetje als je met z'n 2n gaat. Ik woon in Venray ben 28 jaar en heb een Merida Mountaibike.
Superniekie
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 22 november 2005, 18:30
Mijn mountainbike: Cube 9 versnellingen en Singlespeed
Contacteer:

Je hebt ook de mudhunters in venray. Ik ben een paar keer met hun meegeweest en het is een gezellige groep. Alleen voor mij kwam het niet uit, moest snel na mijn werk de fiets in de auto gooien om er op tijd te kunnen zijn.
Critical_Sin
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 27 april 2010, 20:19
Mijn mountainbike: Merida

Ja ik ken die vereniging wel. Maar ben daarna niet echt op zoek. Wil gewoon mijn vrijheid hebben en niet verplicht zijn aan een bepaalde opkomst en gewoon zelf willen bepalen waar ik heen ga.
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Hoi,

Je kunt/mag ten alle tijden hier (omg. venlo, helden) aansluiten. We rijden in wisselende samenstellingen. op zaterdagen en zondagen en soms doordeweeks . Omgeving van Venray ken ik te slecht, dus dan mag jij het rondje uitzetten :-q. PB maar, als je een keer mee wil rijden
- What goes Up, Must come Down -
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Hoi,

Check deze Topic: Grenzeloos rijden op zondagmorgen (Venlo / Roermond e.o) in Lets Ride,misschien dat we je een keer zien en het is een leuke bike groep :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Plaats reactie