Zoek mensenom mee te mountainbiken omgeving Amersfoort/Soest

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
rikke
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 25 april 2010, 08:33

Hoi,

Ik ben Rikke, 15 jaar, ik fiets nog niet zo lang.
Ik ben op zoek naar mensen van mijn leeftijd (meisjes?) die op zondag samen willen fietsen.
Ik heb geen idee waar ik die kan vinden, want op clubs zitten volgens mij alleen oudere.
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

rikke schreef:Hoi,

Ik ben Rikke, 15 jaar, ik fiets nog niet zo lang.
Ik ben op zoek naar mensen van mijn leeftijd (meisjes?) die op zondag samen willen fietsen.
Ik heb geen idee waar ik die kan vinden, want op clubs zitten volgens mij alleen oudere.
Hoi Rikke,

Klik hier maar eens... Een club dichtbij jouw in de buurt (Soest). Volgens de website hebben zij ook bikesters van jouw leeftijd.
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
Sil.
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: di 20 november 2007, 19:57

Hoi Rikke,

Ik ben lid van MBC (die site die lucifer noemt) en we hebben vrouwelijke mtbsters, maar die zijn inderdaad wel ouder. We hebben wel jongens van rond de 17 rijden. Maar ik zou zeggen kom gewoon een keer mee fietsen op zondag ochtend en kijk dan even in de agenda of er 3 begeleiders staan, dan is er namelijk ook een langzame groep.
We hebben op het moment wel een ledenstop, maar als je het leuk vind kan je op de wachtlijst.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Je zult dan maar 2 of 3 maal gezellig meegefietst hebben en dan kan/mag je niet meer mee rijden vanwege de ledenstop.
Is uitnodigen om proef te rijden dan wel handig???
Niet alleen voor de dame in kwestie, maar in zijn algemeenheid.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Sil.
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: di 20 november 2007, 19:57

Rikke, ik zou toch komen mee rijden als je het wat lijkt ondanks wat Fred zegt.

Wachten tot dat de ledenstop is opgeheven lijkt me niet handig, want je weet niet wanneer dat gaat gebeuren. En misschien vind je er wel niks aan dan weet je dat meteen. Zowel dan kan je je op de wachtlijst (die niet ellenlang is) laten plaatsen en kan je misschien aan het eind van het jaar al mee fietsen.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Inderdaad niet luisteren naar wat Fred zegt. :-D
Gewoon op zondag komen proeven aan een gezellige club en hopen dat er plek komt.
De wachtlijst zal dit jaar niet echt minder worden want iedereen is lid voor het gehele jaar, tussentijds opzeggen niet mogelijk.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie