mini dh competitie (ik weet het dubbele post,maar wel nodig)

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Rianne schreef:Maar Kiona rijd je trouwens niet de bergrace in Oss dan?
(lees het niet verkeerd hoor :p, ben blij dat je er bent en we iig met 4 zijn nu Myrte zichzelf in de kreukels heeft gereden en ik annemiek ook niet op de lijst zie staan en mijn clubgenootje niet meegaat)
Kiona moet haar toppositie natuurlijk consolideren op de mini DH competitie!
Rianne, kan je niet andere clubgenootjes meelokken? Bij jullie speelt DH tenminste nog een beetje. Mijn fietsvriendinnen willen liever hard omhoog dan hard omlaag helaas. Want de vraag is of er in Groningen bij 4 wel een klassement komt....
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

@ Lucifer: Ik heb Tanja pb gestuurd 2x, meer kan ik ook niet doen

@Ernies: Ik heb helemaal geen fietsvriendinnen eerlijk gezegd :( haha. Dewi ken ik sinds kort,maar die rijdt dus niet. Haar broertje Floris rijdt wel en die ken ik al langer van de club en hun vader zit met mij in de wedstrijcommissie vandaar. Verder rijden er wel een hoop mannen/jongens bij ons.
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Rianne schreef:Maar Kiona rijd je trouwens niet de bergrace in Oss dan?
(lees het niet verkeerd hoor :p, ben blij dat je er bent en we iig met 4 zijn nu Myrte zichzelf in de kreukels heeft gereden en ik annemiek ook niet op de lijst zie staan en mijn clubgenootje niet meegaat)
:-D Oss rijd ik sowieso niet, ik vind dat gewoon geen leuk rondje, bovendien is het zo druk met XC wedstrijden, dat af en toe een keertje niet rijden alleen maar goed is. De weken daarna mag ik weer aan de bak in de UCI en WB wedstrijden, dus Oss zal ik niet missen! :wink:

Maar ik weet ook nog allerminst zeker of ik Groningen ga rijden hoor... Ik heb me wel ingeschreven, omdat ik niet het risico wilde lopen te laat te zijn (de max van 75 deelnemers is namelijk al bereikt).
@organisatie: ik zal me netjes afmelden hoor, als ik niet kom! 8)

Lucifer schreef:Ik vind het ook zo stil rondom Tanja, ze was er ook niet in Apeldoorn
Opvallend ja! With Apeldoorn being her hometown and all... Maar wie weet weet ze via een achteringang nog wat te regelen in Groningen?
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

ernies schreef:
Rianne schreef:Maar Kiona rijd je trouwens niet de bergrace in Oss dan?
(lees het niet verkeerd hoor :p, ben blij dat je er bent en we iig met 4 zijn nu Myrte zichzelf in de kreukels heeft gereden en ik annemiek ook niet op de lijst zie staan en mijn clubgenootje niet meegaat)
Kiona moet haar toppositie natuurlijk consolideren op de mini DH competitie!
Rianne, kan je niet andere clubgenootjes meelokken? Bij jullie speelt DH tenminste nog een beetje. Mijn fietsvriendinnen willen liever hard omhoog dan hard omlaag helaas. Want de vraag is of er in Groningen bij 4 wel een klassement komt....
... Sow! Maar dat kostte hier ff ietsje meer moeite dan in Apeldoorn zeg! :wink: Wat een gladde bende 's ochtends! Dan kom je er pas achter dat klikpedalen eigenlijk helemaal niet zo fijn zijn...

Was een leuk dagje, nietwaar, dames? Geweldige strijd tussen ernies & zus! :D Met de nodige tv-time tot gevolg (vanavond op RTV noord, heb ik uit betrouwbare bron!). En Rianne reed harder dan ooit, geloof ik, ondanks vermoeidheid. Naderhand trainen op de 4X baan was ook fun, toch?

Met andere woorden: de dames die verstek hebben laten gaan, hebben echt iets leuks gemist! Of zoals een wijs man altijd spreekt: thuisblijvers hebben altijd ongelijk! :-q

Wanneer gaan we met een stel dames naar de FT / Willingen / Winterberg?
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Ik zie het al: het is terecht dat ik behoorlijk heb zitten balen dat ik er niet bij kon zijn.
Wel mooi (voor jullie) om te lezen dat het een leuke dag was!
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

Hee in B'hoek ben je er wel weer bij toch....
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

@maaf: het was niet de bedoeling om je een (nog) slecht(er) gevoel te geven hoor! Sorry!
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn! Maar bedenk: je wraak in B'hoek zal des te zoeter zijn! :wink: Daar ga je ons gewoon allemaal naar huis knallen!
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

Zo, het was zeker zwaar zeg door die modder, maar ging inderdaad wel lekker ondanks de vermoeidheid. Vond het wel jammer dat die modder pas in de wedstrijd wat opdroogde, want was zo ongeveer net toe aan die sprongen, maar in centimeters modder toch nog maar even niet geprobeerd. Wel fijn nog even die sprong op de 4x baan geoefend inderdaad. Hopelijk kan ik de volgende keer meer vliegen, want met trappen moet ik toch echt in Kiona mijn meerdere erkennen. :-q

FT lijkt me zeker leuk. Willingen ben ik nog nooit geweest. Ik weet niet of dat was is met mijn fiets, heb natuurlijk niet zo een licht fietsje als jullie. Winterberg altijd leuk.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Zwaar was het. De eerste run was al helemaal niets. "materiaalpech" :-{ :-{ : Kreeg halverwege de slappe lach omdat ik langzaam mijn broek voelde zakken :lol: :lol: :lol: toch maar even opgehesen. Tja, goede voorbereiding is het halve werk! Oh ja, en bochtentechniek de andere helft.
Rianne schreef:FT lijkt me zeker leuk. Willingen ben ik nog nooit geweest. Ik weet niet of dat was is met mijn fiets, heb natuurlijk niet zo een licht fietsje als jullie. Winterberg altijd leuk.
Misschien een Lets Ride dames dagje in FT? Over een paar weken, als Maaf weer up and running is? Om dat dan te vieren?
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

ernies... ik denk dat ik niet de enige ben die dat gezien heeft :lol:
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

hey Kiona, gefeliciteerd!!

Helaas ben ik vergeten hoe fietsen ook alweer gaat, ik ga aanstaande donderdag in Winterberg weer eens proberen, all-girls meetup binnenkort maar? :-)
snowgirl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 469
Lid geworden op: wo 11 september 2002, 23:21
Mijn mountainbike: serie is compleet!

In B'hoek ben ik er zeker weer bij! Winterberg count me in!
http://www.freeride4girls.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Tanja schreef:hey Kiona, gefeliciteerd!!

Helaas ben ik vergeten hoe fietsen ook alweer gaat, ik ga aanstaande donderdag in Winterberg weer eens proberen, all-girls meetup binnenkort maar? :-)
Thanks! :wink:

Ja joh... Je leek ook wel van de aardbodem verdwenen!? :o :-D Maar gelukkig laat je weer iets van je horen!

All Girlz Let's Ride DH... I'm in! :-q
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Tanja schreef:Helaas ben ik vergeten hoe fietsen ook alweer gaat, ik ga aanstaande donderdag in Winterberg weer eens proberen, all-girls meetup binnenkort maar? :-)
Alleen donderdag in Winterberg? Ik zit daar een lang hemelvaart weekeinde met mijn XC fietsclubje, maar wil ook naar het Bikepark (voor het eerst :-{ )Kan ik de kunst een beetje bij je afkijken..
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Gary'sGirl schreef:@maaf: het was niet de bedoeling om je een (nog) slecht(er) gevoel te geven hoor! Sorry!
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn! Maar bedenk: je wraak in B'hoek zal des te zoeter zijn! :wink: Daar ga je ons gewoon allemaal naar huis knallen!
Ik kan het aan hoor. Vind het allang mooi om te zien dat er meer dames enthousiast zijn! (Dat verzacht mijn pijn :wink: )
Bergschenhoek.... ik weet het zo net nog niet. Eigenlijk zet ik m'n troeven in op Rianne, aangezien het thuisbasis is.

Dagje bikepark met wat dames lijkt me erg leuk. Over de vraag waar: Winterberg lijkt mij het meest geschikt.
Ik moet eerlijk zijn dat ik eigenlijk het meest fan ben van de freeride in Willingen, maar door de diversiteit 'wint' Winterberg het toch voor mij. Filthy Trails is ook een optie, maar (volgens mij) voor de meesten van ons niet heel veel dichterbij dan Winterberg.

Datum? 19/20 juni? 26/27 juni? Doordeweeks is wat mij betreft ook nog wel een optie (maar voor meeste anderen waarschijnlijk niet...)
Plaats reactie